![]() |
[GSM] herkent SIM niet meer na 'duik'
Afgelopen weekend heeft mijn telefoon helaas 10 minuten op de bodem van de Loosdrechtse Plassen gelegen.
Vandaag heb ik hem voor het eerst weer aan gezet, en de batterij/het oplaadsysteem, de telefoon zelf en de simkaart (geprobeerd bij een andere telefoon) werken nog. Datgene wat m'n sim zou moeten lezen echter niet, ik krijg hoe ik hem ook schud de melding sim plaatsen. Iemand ervaring mee? Wordt dit nog beter na nog langer wachten, kan ik er iets aan doen, is het goedkoop te maken? :s [edit] Het is een Nokia 3510i |
ik denk dat-ie nu kaduuk is...
|
hoe heb je je telefoon laten opdrogen? Je had denk ik beter nog even kunnen wachten met aanzetten van je telefoon...
Probeer je simkaart is in een ander toestel... |
Frontjes e.d. er allemaal afgehaald en laten liggen.
En m'n simkaart heb ik dus al geprobeerd in een andere telefoon, daar ligt 't niet aan. |
mja dan is je tel gewoon dood :/ je kan proberen de contact puntjes beetje op te poetsen en eventueel wat contactspray maar ik zou niet te veel hopen :)
|
hmm tis een nokia, dus waarschijnlijk doet ie het dan nog. Gewoon tijdje laten drogen. Bij mij was toen de batterij kaduuk. Verder deed ie het weer na een tijdje.
|
Citaat:
|
Citaat:
ehh, ja. Mijn oude nokia 3310 (remember the old times....) heeft 3 keer in het zwembad gelegen, wel geen 10 minuten, maar toch. Al het demontabele eraf halen, op vensterbank,(boven de kachel, in het zonlicht) laten drogen. En na een week of 2 werkte die weer telkens. |
Citaat:
|
Citaat:
Over het algemeen houd een nokia het wel langer uit dan een andere telefoon, mijn nokia 3310 was zovaak gevallen/verzopen/gezandstraald en hij bleef het doen. Dat hoef ik met mijn samsung nou echt niet te proberen, Die is 1 keer ergens tegen aan gestoten en er is al een hele rij pixels naar de klote. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |