![]() |
Op welk zelfgemaakt gerecht ben jij nogsteeds een beetje trots?
Wat voor bijzonders heb jij gekookt wat je nooit meer vergeet? Of misschien jou eerste maaltijd die je op tafel gezet kreeg zonder dat hij zwartgeblakerd was? Tell me wat het was :)
|
owja en natuurlijk begint de TS -_-'
Ik heb pas eigelijk voor het eerst echt gekookt en het was nog gelukt ook. Gekookte aardappelen en gemarineerde kip in chinese zoetzure saus met boontjes en ananas erin. |
Ik ben trots op mijn gebakken ei met van alles er op en er aan. Best lekker :D
|
Ik ben stiekem altijd wel een beetje trots als ik gekookt heb :).
|
Op het kerstdiner dat ik vorig jaar verzorgd heb :o
|
Bijna alles wat ik kook heerscht.
|
Toen het me lukte om een ei te koken zonder dat daarna de brandweer langs kwam :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn lasagne is legendarisch, maar ik ben eigenlijk ook wel behoorlijk tevreden met mijn kookkunsten an sich.
|
mousaka :D:D:D
|
Zalm in de oven.
Zalm met dillesaus :o *I'm gooooood* :p Maakte ik als moederdag voor me moeder ze vond het heerlijk uiteraard heb ik zelf ook wat van gegeten :) |
Ik ben nu pas sinds een jaartje ofzo af en toe es echt zelfstandig aan het koken, en alles is tot nu toe een succes :o :cool: Oh, ik heb laatst een heleboel hapjes/tapas gemaakt, en morgen ga ik iets maken wat al 2x goed gelukt is: courgettes gevuld met pilavrijst. Ohja, en mijn ultieme specialiteit is een tortillaschotel.
|
Zelf bedacht en zelf gemaakt:
http://img221.imageshack.us/img221/231/afb0033kf.jpg Er zit aarbeien ijs in, een soort bonbon van aardbei. |
Ik ben nog altijd trots op mijn eigen tosti's.
Qua smaak heeft nog nooit iemand mijn tosti's weten te evenaren. |
Perfecte kip gevuld met tijm en geitenkaas en er omheen knapperige ardennerham
|
Citaat:
Dat lijkt me wel lekker, had je ze aangevroren, of gewoon omgebonden? |
Mijn eerste pannenkoeken. :D
|
Op mijn champignons in bierbeslag. Ik heb ze nog nooit zo lekker en veel gehad bij een restaurant!
|
Onze broodjes met ketchup en chips. (y)
Ze waren zo hard en zwaar dat je er iemand mee dood kon gooien, maar wel lekker. (y) En ananasflappen, dat was ook lekker. En sushi, maar dat was minder lekker. :p |
Citaat:
Echt lekker met die zachte kaas erin (y) |
paar jaar geleden zelf iets bedacht, van balderdeeg gevuld met spinazie, ui etc
was wel lekker :cool: |
Ik ben al trots op alles wat ik kook zonder dat het aanbrandt of ik een fout maak. Heb ooit een kwarktaart gemaakt en was vergeten de kwark erin te doen bijvoorbeeld..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |