![]() |
Mysteryland?
Hey hallo,
kom weer eens om de hoek kijken.... Dussse gaat er nog iemand naar Mysteryland?? |
nee, als het goed is heb ik een kaartje gewonnen.
|
mnee, ik hoor het in m'n huiskamer ook wel :|
|
Citaat:
|
bij het njoy spel, maar toen dat afgelast werd, werd het kaartje omgezet in een mysteryland kaartje. Maar ja nog niks gehoord
|
tof maar duur en niemand wil ooit mee :nono:
|
Zekers dat ik ga!
T wordt wel bikkelen dit jaar want ik heb de week ervoor introductieweek wat eindigd met een feest wat tot 4 uur duurt....en dan moet ik dus om 10 uur alweer in de trein zitten om vanuit Maastricht naar Hoofddorp te komen. Maja fuck it, tis het waard. |
Citaat:
Maandag op intro week met Inholland weekje feest en daarna MYSTERY! |
Jazekers (y)
|
ik ben ooit van plan om te gaan.(y)
|
Citaat:
|
ja echt wel! :cool:
|
morgen lekker stuiteren :)
|
Nog n paar uurtjes! het weer ziet er super uit vandaag *klopt af*
|
Citaat:
|
Whoo, overdag vonnik alles nog niet zo dope, ik denk vooral omdat ik heel erg moe was van de Introductieweek die ik afgelopen weke heb gehad, maar toen de schemering in begon te vallen en ik ff lekker gegeten had werd het eht dope...
Ik heb van alles gezien wat dope was, Sven Vath was dope, Real El Canario ook, Marco V ook, en nog veel meer dope dingen, afsluitende lasershow en vuurwerk op de mainstage was vet en ben toen daarna zo snel mogelijk naar q-dance gesprint om daar nog 3 kwartier los t kunnen....prophet draaide vet. wel geslaagd, lekker geslapen en straks weer terug naar m'n kamertje in Maastricht voor de faculteitsintroductie. |
Felix da Housecat was absolute koning. Wat draaide hij vet. Benjamin Bates was ook super. En Joris Voorn en Ricardo Villalobos draaiden ook chill. Heerlijke acidtechno gehoord. Ricardo begon zelfs met IDM, vet.
|
Ik ben gegaan...
het was vet gaaf en tof! duurde te kort :mad: |
vet gaaf én tof?
dan heb ik iets gemist |
ik ga altijd graag naar mysteryland ,
mooi aangekleed, leuke line-up en vaak mooi weer jammer dat ik dit jaar niet kon gaan, hopelijk volgende keer wel weer (iig 12 nov; i love techno) |
het felix da housecat podium heerschte natuurlijk heel mysteryland
|
Erol Alkan <3
|
Citaat:
|
Sven Väth, Vitalic, Marco V, Joris Voorn...
geweldigenóten ! Ook nog even voor wat sneller werk richting q-dance gestuiterd. http://www.gydo.nl/images/Afb110.jpg Muziek deed me niet zoveel, maar de sfeer daar, de aanblik en de power van het volume brachten mij toch ook wel in vervoering. Knetter in het reuzenrad :D Schuimgevecht in de cheese :D http://www.gydo.nl/images/Afb121.jpg @EZBlade: Ga weg gek, ook n kaartje gewonnen bij dj stalkert? http://www.gydo.nl/images/Afb103.jpg Promo € 0,00 - maw ~ Today is a Gift :D |
ja ik heb em alleen nooit binnen gekregen.
BLuh (n) |
Ik heb twee boze mails gestuurd waar ie bleef en dr twee keer achteraan gebeld, dat hielp blijkbaar.
Had je wel al je gegevens nog ns gemaild? |
niet dat ik meer weet, ik kon de desbetreffende dag toch niet. Maar goed, mysteryland is niet het minste festival. Ben niet echt een liefhebber van de muziek, maar wat maakt het uit kon je toch een leuke dag hebben (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |