Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=124766)

pausmetpassie 11-06-2002 20:05

he ik heb een probleem
ik praat er wel veel over met vrienden maar echt veel schiet ik er niet mee op, dus ik probeer het hier even

ik vind al geruime tijd een meisje heel erg leuk
toen dat begon had ze een vriend
ze vond mij ook leuk (weet ik om paar redenen)
dat is sinds een tijdje uit(met haar vriend)

maar ik vind haar dus nog steeds erg leuk
en ik weet niet meer of zij me nog leuk vindt

een maand geleden ofzo, kwam ze namelijk heel anders over..
toen vroeg ze de hele tijd van 'wanneer gaan we weer wat doen', en ze was aanhankelijk enzo, met me praten op msn enzo
vorige week had ze me nog een keertje gebeld nadat ik r een week niet had gesproken, savonds om 1 uur, ik was blij verrast
we smsten wel eens om 2 uur snachts naar elkaar dat we niet konden slapen enzo
naja in ieder geval we hadden echt een goede band

maar nu sinds een week ofzo is het allemaal zo anders
ze gaat echt met me om als 'kennis' zegmaar, dus als iemand die je wel kent maar verder niet
ik heb haar een email gestuurd waarin ik vroeg of er iets was, maar nee zei ze, en ook 'maar misschien is het dat je meer van me verwacht dan je moet doen'
toen heb ik weer een email terug gestuurd maar voordat ze terug kon sturen sprak ik r nog op msn, en dat was weer een leuk gesprek zoals het eigenlijk altijd wel was
en nu heeft ze niks meer terug gestuurd
kij kverder we passen echt goed bij elkaar (zeggen veel mensen), we zijn alllebei niet onaantrekkelijk, hebben veel vrienden enzo, en we kunnen/konden dus altijd echt goed met elkaar opschieten
maar op het moment spreek ik r dus echt niet meer, geen sms, geen email, geen msn, en in het echt zie ik haar ook heel weinig

naja dit wordt wel erg lang zo, maar vinden jullie dat ik nog moet blijven hopen..ik heb al vaak de hoop opgegeven maar dan deed ze weer iets waardoor die hoop weer 3x zo hard terugkwam en ik ben wel eens verliefd geweest, maar dit gevoel van 100% voor elkaar gemaakt zijnkende ik nog niet

pausmetpassie 11-06-2002 20:32

wil nog even wat toevoegen-->
ik weet wel dat ik eigenlijk met r moet gaan praten
maar dat kan zoveel kapot maken ook en het is ook moeilijk, bovendien wil ik eerst nog een eerlijke kans hebben gehad om te merken wat ze voor me voelt (ik bedoel dus een avondje iest doen, dat kan al veel veranderen)
ik wil dus echt alleen weten of ik volgens jullie moet blijven hopen

zou ook schelen als ik reacties kreeg :)

pausmetpassie 11-06-2002 21:46

zou nog steeds best schelen (nugeen :))

moenbase 11-06-2002 23:37

vraagt er es een keertje mee uit, dan zie je vanzelf wel hoe ze reageerd.

JoB 12-06-2002 14:13

Tell that someone that you love, just what you're thinking of, if tomorrow never comes....
Suc6! :)

~Dark Voice~ 12-06-2002 14:21

Luister inderdaad even twee liedjes:

Marco Borsato - Nooit Meer Een Morgen
Ronan Keating - If Tomorrow Never Comes

en dan weet je het antwoord wel.. Vertel het haar :)

JoB 12-06-2002 14:41

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Luister inderdaad even twee liedjes:

Marco Borsato - Nooit Meer Een Morgen
Ronan Keating - If Tomorrow Never Comes

en dan weet je het antwoord wel.. Vertel het haar :)

Ejjj, wij zitten op 1 lijn! ;)

Cloud Strife 12-06-2002 14:56

Dat ze zich de laatste tijd een beetje anders gedraagt zal waarschijnlijk wel met jullie te maken hebben, ze zal misschien twijfelen en wil misschien tijd om alles op een rijtje te zetten. Vraag het haar en vertel ook wat je voor haar voelt en kijk naar haar reactie. Doe het wel persoonlijk da's het beste en vraag ook duidelijkheid anders zit de kans erin dat ze je aan het lijntje gaat houden

pausmetpassie 12-06-2002 15:43

Citaat:

Cloud Strife schreef:
Dat ze zich de laatste tijd een beetje anders gedraagt zal waarschijnlijk wel met jullie te maken hebben, ze zal misschien twijfelen en wil misschien tijd om alles op een rijtje te zetten.
ja dat vermoeden had ik ook maar ik heb heel erg het gevoel dat dat echt niet zo is..
maargoed iedereen bedanktvoor de reacties ik ga denk ik maar weer s vragen om iets te gaan doen eerst in ieder geval

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.