![]() |
dan nog maar weer een lowlands topic
dus.
|
mja dat dacht ik dus ook
kan ik mn vrindinneke weer gerust stellen (y) |
Citaat:
|
hehe ik ben wel eens mensen tegen gekomen met van die uber blikken maar ach je hebt er weinig aan want ze worden pas goed drinkbaar als ze eerst een halve dag in de koeling hebben gestaan
|
och ja lauw bier massive op een festival (Y)
|
ja maar lauwe halve liters zijn toch altijd beter te drinken dan zo'n lauw mini fust aangezien dat toch wat eerder verschraald lijkt me.
|
dat klopt, wel leuk dat veel mensen ook zo'n kraantje vergeten bij zo'n 5 liter fust. In duitsland hebben ze ook literblikken (Y)
en nu ik zo zit te denken hier in Nederland ook (Y) |
Van de zomer op Roskilde hebben we een week lang ubergoedkoop en uberlauw bier gedronken. Dat ben ik vast nog wel gewend (y)
|
en anders wen er in een half uur aan
|
Power to the alto's
|
op dour dronk ik ook lauw bier, want het moest op
/eten |
Want het bier dat je op lowlands van de tap krijgt is wel lekker koud en slappe plastic bekertjes bevorderen de smaak ook (y).
Maar wat lul ik, ik ga niet. Of iemand moet voor weinig een kaartje overhebben? |
120 euro is veel geld. (n)
|
Morgen maar eens de booze in huis halen.
|
Citaat:
|
hoe zit het met de poltiecontrole die er blijkt te zijn nadat je door de poorten bent?
Een vriend van me is 2 jaar terug nadat hij dus net binnen was door de politie er tussenuit gepikt en werd alles doorzocht. Ze vonden toen 15 gram wiet en hij mocht kiezen. Of 5 gram houden en voor 10 een procesverbaal of alles inleveren. |
dresden dolls gecancelled staat op festivalinfo.nl
en doves ook (n) ik heb echt fckn veel zin nu ik op die site heb gekeken aahhh :mad: |
Jullie zullen het zonder mij moeten stellen.
|
Citaat:
ohw gerlo, kijk ns op marktplaats, daar zijn nog wel ns hele cheape kaartjes te koop |
niet doen! vooral niet van j matrijs
veel fake shit daar |
Citaat:
|
Citaat:
IK HEB WEL WEER ZIN want ik heb praktische inkopen gedaan vandaag. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oohhh, wat lullig! (n) |
Citaat:
|
Grolsch Special Treatment. :o(Y)
|
Citaat:
|
Dresden Dolls gecancelled? WAT?! :mad: :(
Oh, en die maïsbekers vind ik ook vrij matig want die hadden ze op FoR ook en die stinken icm cola. (n) |
je kunt ook bier drinken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
ohw gefeliciteerd trouwens |
nine black alps ook, dat is eigenlijk mijn fav. band op Pukkelpop
|
Citaat:
|
inderdeed.
|
Citaat:
|
Citaat:
het is ook gewoon niet het enige festival dat ze gecancelled hebben. mja beetje jammer (n) |
En ondanks dat de Dresden Dolls niet komen heb ik nog steeds heel veel zin. :D
|
Citaat:
|
:confused:
politiecontrole? da's wel lelijk ivm ephedra en dergelijke |
Geen Doves, geen Dresden Dolls, maar well Art Brut en KT Tunstall. Yay!
|
Citaat:
|
beetje gezeik gehad met mn medelowlandsganger die all of a sudden ziek is geworden,maar het is allemaal geregeld en nu heb ik er alleen maar meer zin in(y)
|
morgen! :cool: (y)
ben eigenlijk wel benieuwd naar KT Tunstall :) |
Ja, net kaartje gekocht! :cool: (y)
|
Citaat:
en gewoon dingen in je tent stoppen, zoals al 100 x gezegd is. |
Vraagjes!
1) Als je er donderdagavond om half 8 pas aankomt, kan dat nog? 2) Vinden ze 't erg als je met 3 man 5 tenten opzet omdat de volgende dag de andere 4 mensen komen? |
Citaat:
Citaat:
|
damm wij zijn er pas om 8 uur op zijn vroegst, hoe kut is dat.
|
Ze kunnen je toch moeilijk buiten laten staan wachten of niet soms :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |