![]() |
"Wat vind je van mij?"
Vind ik zelf een ontzettend lompe vraag.. maar toch moet ik deze of een soortgelijke vraag stellen. Wie heeft wat "aangename" alternatieven voor mij? (en natuurlijk anderen die met dit probleem zitten.. :))
grtx, Danny |
doe het subtiel?
gewoon: wat vind je van zus wat vind je van haar wat vind je van hem wat vind je van mij? hehehe suc7 |
Da's nog es subtiel joh :-)).. hier heb ik nou echt wat aan. Bedankt!
;-))) |
nou sorry
maar haha wat is er mis mee om dat zo gewoon te vragen? |
Nou .. doet me iets teveel denken aan me zusje die haar nieuwe kleding eens showt.. Hey Dan! Wat vind je van me kleding?
Nee ik wil het wat gepaster brengen.. Heb ook wel al wat ideetjes, maar dat zijn allemaal ideetjes waarbij de vraag "Wat vind je van mij?" of iets soortgelijks niet echt in verwerkt zit..hoewel ik wel graag een vraag als die wil stellen.. kan ze tenminste niet zo ontwijken in haar antwoord :-)) Maar bedankt voor het meedenken... Anybody else misschien? grtx, Danny. ("Wat vind je van mij?", "euh.. leuk."/"euh.. niet leuk." :p) |
gewoon een gesprek beginnen over vanalles, langzaam over uiterlijk of vriendjes ofzo, en dan persoonlijk gaan worden, of als ze iets noemt wat jij hebt zeggen: O zoals ik ook een beetje heb? Vind je dat leuk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |