![]() |
niet klaarkomen
als ik sex heb met mijn vriend vind ik het wel ontzettend lekker maar ik kom niet klaar zoals je klaarkomt van vingeren of beffen. als je dan verhalen hoort dat meisjes wel 4 x kunnen klaarkomen terwijl hun vriend 1 x klaarkomt vraag ik me af waarom dat niet bij mij gebeurt. We doen allerlei standjes misschien ligt het daaraan?
|
"maar ik kom niet klaar zoals je klaarkomt van vingeren of beffen."
kom je überhaupt wel klaar dan? |
van vingeren of beffen kom ik wel klaar maar van gewoon het "neuken" niet al vind ik het wel heel lekker
|
De meeste vrouwen komen niet klaar van alleen penetratie. Je kan jezelf stimuleren tijdens de seks of vragen of hij het doet.
|
inderdaad, veel vrouwen komen alleen klaar van clitoris-stimulatie en niet van vagina-stimularie, en van vaginale seks wordt je clitoris niet echt gestimuleerd. Je kunt dat dus met je vingers doen terwijl je bezig bent, of hem dat laten doen, maar je kunt ook na de seks nog geviongerd of gebeft worden, net wat jullie het prettigst vinden.
|
ja meestal na de sex gebeurt dat ook maar tijdens de sex niet, ik vind het dan leuker om hem te laten genieten en dat hij dan niet ook nog bezig moet zijn met mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad :)
|
En daarnaast, wij slikken toch ook? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
-ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet van een man verwacht maar goed, voor 't idee is het wel aardig. :p - |
De liefste jongens pakken je vol op je bek als die nog helemaal volgekledderd zit. Ben je allebei lekker plakkerig.
|
Citaat:
maar ik zorg er ook wel voor dat dat niet nodig is |
Niets nieuws lijkt mij? Is bij 90% van de vrouwen zo...
|
Zoek n andere jongen.
|
Citaat:
|
Ik kom (bijna) nooit klaar van de 'daad' zelf :rolleyes: :D
Denk dat dit per meisje toch wel verschillend is. Niets om je druk over te maken in ieder geval. En idd, een man bedwingt ook de witte zee :D Niets mis mee lijkt me zo :o |
Citaat:
|
zorg dat je van tevoren gevingerd/gebeft wordt en dat je dan bijna klaarkomt...op t moment dat je denkt; t duurt niet lang meer...leidt je hem bij je naar binnen en speelt ondertussen met jezelf..
succes gegarandeerd! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Tja Grl, daar sta je dan..... :D :p |
als je van neuken klaar wil komen moet je bovenop gaan zitten steunend op je knieen en hij gewoon lekker liggen en beetje met je spelen ofzo...dan moet je gewoon je plekje zoeken...zo lukt mij het wel (ik kom niet klaar van beffen of vingeren maar wel van dat)
schijnt ook op zn hondjes te kunnne, maar dan ligt het lot in je vriend zn 'handen' haha...maar dat is bij ons niet gelukt...doe mij maar bovenop:) |
Citaat:
Hoe dan ook, 4 keer klaarkomen op de clit is moeilijk, door neuken gaat het meestal vaker achter elkaar. Maar dat moet je ook even doorhebben, niet iedereen kan zo klaarkomen. Genoeg blijven oefenen zou ik zeggen. ;) |
Citaat:
Maar over het algemeen is dat niet meer nodig:) |
Citaat:
als zij even |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |