![]() |
Fret 2 Fret
Wat is er over deze Site met z'n theorie bekend..
blijkt dit echt te werken? Is dit waar voor m'n geld...¿ http://www.fret2fret.com/ |
wat een onzin :d
|
http://4-ch.net/music/kareha.pl/1119526037/-100
sommigen zeggen dat het werkt, anderen zeggen van niet succes! |
oh, en de volgende keer kan je ook zelf best even googelen ;)
|
Citaat:
|
...become very popular with everyone, especially the opposite sex!
|
Godverdomme ik moet dat dus hebben!
|
Stinkt naar oplichterij.
|
oplichterij indeed.
|
Die theorie moet je zelf leren, zo'n site verandert daar niets aan. In het beste geval wordt die theorie overzichtelijk gebracht, in het ergste geval zo slecht dat je alleen nog maar verwarder wordt. Uiteindelijk beslis je zelf hoe en wat je het beste leert.
De techniek moet je ook zelf leren. De meeste elektrische gitaristen kunnen alleen nauwelijks *studeren*, dan schiet het niet snel op. |
Iets met zo'n website zou ik sowieso niet vertrouwen.
|
Citaat:
briljant(y) |
Het is een uiterst geschikte methode om snel te leren welke noot op welke plaats zit. Dat is alles.
Het kan vast wel helpen, maar nee, je wordt er niet spontaan een meestergitarist van. |
Is die shit ergens gratis te downloaden. Kan nooit kwaad denk ik :)
|
Citaat:
|
True. Ik heb wel les in principe, maar meer oefening is altijd beter denk ik :)
|
hmm netzoiets als die zogenaamde "ballistic double bass method" die je ergens kan kopen zodat je binnen 4 weken zonder moeite alles van fear factory en nile kan naspelen :o
|
Citaat:
|
"Kurt Cobain- Radical and so far ahead of anyone at that time musically, another guitar genius. "
Hier hield ik op met lezen :o |
ik las het ook ja.:D
|
Citaat:
|
Een band vorm je toch ook slechts met groupies in het vooruitzicht?
|
Ja, maar dat niet alleen. Als muzikant mag je ook verslaafd zijn zonder je te schamen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. En uiteraard, vrouwelijke bassisten zijn ubergeil. |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve de contrabassisten end. die ik ken, die zijn niet echt saai. |
Citaat:
|
Gitaristen zijn stomme egotrippers.
Drummers zijn gewoon dom. Bassisten zijn slome flauwe mensen. Jaja, 't is me wat. |
Eigenlijk haat jij muzikanten gewoon in het algemeen dus (y)
of kun je wel goed overweg met tubaspelers oid? |
Ik moet zeggen dat ik mijn eigen soort wel mag. Bassisten dus. En drummers. Drummers en bassisten zijn oke. Ja, en natuurlijk inderdaad die tubaspelers.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |