![]() |
Eminem gaat niet op tournee...
Eminem niet op tournee
Uitgegeven: 17 augustus 2005 07:41 Laatst gewijzigd: 17 augustus 2005 11:46 LOS ANGELES - De Amerikaanse rapper Eminem gaat om gezondheidsredenen in september niet op tournee in Europa. De platenmaatschappij van de artiest heeft dit dinsdag in Los Angeles summier bericht. De 32-jarige Marshall Mathers, zoals de artiest werkelijk heet, wordt verzorgd en behandeld aan uitputtingsverschijnselen "die worden gecompliceerd door andere medische kwesties", aldus het communiqué. Er is geen uitzicht op nieuwe data voor de Europese tournee. "De shows worden niet verplaatst", meldt het platenlabel. Mensen die al een kaartje hadden, kunnen dat vanaf woensdag inleveren bij hun voorverkoopadres. De uit Detroit afkomstige Eminem heeft wereldwijd zeker 60 miljoen albums verkocht. Hij zou van 1 tot en met 17 september concerten geven in Duitsland, Denemarken, Zweden, Nederland, Groot-Brittanië en Ierland. Het optreden in Nederland stond gepland in de Amsterdamse Arena. Voor alle hiphop fans :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Concert Eminem in Amsterdam Arena afgelast
Eminem komt niet naar Nederland voor zijn Anger Management tour. De rapper is uitgeput en heeft ook gezondheidsproblemen. Geen vervangend concert Eminem zou met 50 Cent op 6 september in de Amsterdam Arena optreden. Volgens organisator Mojo komt er geen vervangend concert. Kaartjes kunnen bij Ticket Service worden ingeleverd. Voor zijn hele Europese tournee waren tien concerten gepland. Vage klachten Volgens een officiële verklaring wordt Eminem behandeld voor 'uitputtingsverschijnselen, die worden verergert door medische complicaties'. De woordvoerder van Eminem zei dat hij niet kon zeggen wat Eminem precies mankeert. De rapper heeft net in zijn woonplaats Detroit het Amerikaanse deel van zijn tournee afgerond |
Citaat:
Waar ik overigens geen contact meer mee heb, ik vraag me eigenlijk vanaf de 1e keer dat ik het hoorde al af wat hij precies bedoelde. Misschien 1 van de volgende betekenissen: 1:Hij moest schijten door wat er aan vooraf ging en baalde daarvan. 2: Hij scheet letterlijk balen. Balen roept daarom vaak iets in me op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij kun je dat voorkomen door lombok te eten |
wat rot zeg
en ik had zo'n zin :( |
Citaat:
|
wat een kutstreek... dan maar naar AUDIO ATTACK
|