![]() |
wit slijm vagina
nou ik heb altijd veel wit slijm tussen mijn vagina zitte..
dat is best smerig... ik ga nu ook elke dag onder de douche... maar overdag heb ik er nog last van.. en kan het ook wel eens stinke vind ik zelf.. dit is toch niet normaal of wel dan? |
Je bedoelt afscheiding, ook wel witte vloed genoemd? Door pilgebruik kan het in het begin wat heftiger zijn. Als je hormonen aan het rommelen zijn (vlak voordat je ongesteld wordt) kun je ook meer last van afscheiding hebben.
Jeukt het? |
Ik heb ook wel eens veel afscheiding, maar 't stinkt nooit eigenlijk, 't lijkt geurloos. Ik heb altijd begrepen dat wanneer je afscheiding naar ruikt, je even naar de dokter moet omdat het een schimmelinfectie kan zijn :)
|
't is gewoon afscheiding, zo houdt je vagina zichzelf schoon. Als het een andere kleur krijgt of echt gaat stinken kun je een schimmelinfectie hebben, dan moet je even naar de dokter.
iedere dag onder de douche is vrij normaal, ook als je er geen last van hebt. Om infecties te voorkomen kun je beter geen inlegkruisjes gebruiken, geen syntethisch ondergoed dragen, en geen strakke broeken dragen. |
nou het jeukt nie...
en het stinke da valt op zich wel mee.. niemand anders ruikt het dus het kan ook gewoon aan mezelf ligge |
Citaat:
|
strakke broeke drage doe ik al zoiezo nie daar heb ik vind ik zelf het lichaam nie voor:p
|
oh oke tanx.. ik zal het nog wel ff aankijke en anders ga ik naar de dokter
danke!! |
Goed, hou het in de gaten, ga er niet te veel aan willen doen. Als het meer wordt, van kleur verandert of echt vies gaan ruiken, jeuken, ga dan naar de dokter.
Soms heb je een tijdje meer last van afscheiding dan je normaal hebt, is vervelend, maar 't hoort er allemaal bij :) |
oh oke tanx
|
Geen inlegkruisjes, geen synthetisch ondergoed maar katoen, gen strings maar gewone slipjes die niet te strak zitten, en geen wasverzachter gebruiken.
Ook geen zeep op zeepsop tijdens het douchen, alleen water houdt het echt schoon genoeg. Je zult zien dat het stukken minder word. Na sex irriteert het sperma de vagina ook, en dan krijg je een dag lang heftiger afscheiding, om de zuurgraad weer op peil te kwijgen. |
ik draag al zoiezo geen strings dus daar hoef ik al geen zorge over te make...:p
maar ja met da wasverzachter kan ik nie ech verhelpe want mijn ma doet de was:p en ik zou het wel met gewoon water in plaats van zeepsop of iets dergelijks doen:p eens kijke of dat allemaal helpt:p |
Het is niet echt iets om je zorgen over te maken. Iedere vrouw heeft dit vanaf een bepaalde leeftijd en de ene wat meer dan de ander.
|
ja da wou ik ook eve zeker wete.. want je weet maar nooit
|
waarom geen inlegkruisjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat moet je dan als je last van afscheiding hebt? Daarom heb ik een inlegkruisje.. tis niet heel veel, maar genoeg om het niet te laten lopen! |
Citaat:
|
ja je hebt wel gelijk, maar vind t een vies idee, dat je ondergoed dan vies is!
|
Citaat:
|
het helpt wel... ik heb er al bijna geen last meer van...
|
Psies.... geen inlegkruisjes meer en katoenen ondergoed .....
Helpt bij mij goed. |
Citaat:
|
Boeiend, heb ik ook in m'n strings.
M'n ma doet toch de was :o Laatste tijd jeukst het trouwens wel een beetje bij mij :bloos: En als m'n vriend in mij is klaargekomen kan het ook heel erg branden doet zooo'n pijn :bloos: Maar niet altijd :confused: En m'n vriend heeft laatste tijd ook verdacht veel jeuk :confused: |
Citaat:
|
Ja maar toch lijkt het daar niet op+ik heb niet zó'n jeuk maar toch..
|
als jullie allebei jeuk hebben en als het brandt wanneer hij klaarkomt, dan lijkt het er toch wel op hoor :p
|
Maar ik wil het niet :o
Ik weet het, geen snuggere opmerking. Maar hoe kan dat nou ik ben heel hygienisch :( |
nee, dat snap ik :) maar op zich is een schimmelinfectie niets om je voor te schamen, je kunt het ook krijgen door een handdoek te delen of gewoon door pech te hebben, en een zalfje ervoor (micozanolnitraat, als dat niet werkt clotrimazol) kun je gewoon bij de drogist halen.
|
Great..
|
Toch is het vaag, krijgt je afscheiding dan geen andere kleur of iets anders vaags? Want daar is niks mis mee :s
|
Citaat:
|
Ha ik zei toch dat ik het niet had. Ik moest antibiotica slikken voor een onsteking in m'n keel (of bacterie)
Daar kwam het dus door :) |
Zonder inlegkruisjes wordt het zo'n rommel, zijn die dingen echt zo'n groot probleem? Zou niet zonder ze willen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |