![]() |
verstandskiezen uitgetrokken
Ik net ben bij de kaakchirurg geweest om m'n vertstandskiezen eruit te laten trekken. Nu zijn ze er dus uit, weet iemand hoelang het nabloeden duurt .
|
bij mij: nog geen dag
|
Verschilt per persoon natuurlijk, heb je geen briefje/boekje mee gekregen waar die info op staat? (Samen met wat je wel en niet moet doen?)
|
Das al t zoveelste topic hierover :rolleyes:
|
Ja kizz, er zijn wel zoveel topics die keer op keer terugkomen ;). En je hoeft er toch niet te kijken als je het vervelend vindt.....
Ontopic. Hoe is het gegaan? Ik moet namelijk binnenkort ook :cool: ! Kijk er echt naar uit :p |
Ja vertel ik ben wel benieuwd :)
Ontopic: Ik kan me niet herinneren dat het bij me ma had gebloed. Tip vul een oude sok vol met ijsblokjes en zet het op je wangen het wirdt minder dik. Had me moeder gedaan :) (y) |
het is inderdaad aan te raden om direct nadat je thuiskomt van de "operatie" een koelzak op je kaak te houden, en als het goed is zegt je dokter je dat ook. het zwellen wordt hierdoor minder.
het helpt alleen niet altijd en sommige mensen (ikzelf ook) krijgen de dikke wangen sowieso. volgens mij krijgen sommige mensen het gewoon sneller, of het kwam door het ruwe gesjor van mijn behandelend arts... die gozer zat met zijn knie in mijn buik af te zetten toen hij de kies te pakken had :/ doet verder geen pijn, maar ik merkte het duidelijk de dagen erna i.v.m. mijn 2e behandeling.. de 2e kies werd bij mij door een andere arts gedaan en die boorde hem eerst in 2en en plukte toen rustig de 2 stukken uit mijn mond.. stukken beter (y) owja en het bloeden was al gestopt toen ik thuiskwam en de prop uit mijn mond haalde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |