![]() |
Ftoow van zonnebrillen:P
Hihi.. iedereen mag hier n ftoow plaatsen van zn supercoole zonnebril..
Hmz.. komt gewoon omdat k net n nieuwe zonnebril heb enzo :rolleyes: :D TS wil wel beginnen.. maar pas als ze ff uitgevonden heeft hoe ze hier n ftoow plaatst:P dus ik doe zo wel mee;) |
Hihihi :D :cool: (y)
Weet je hihi :o :( Er is al een fototopic :( :rolleyes: (y) En op lifestyle he, hhuhuhuhu :o :evil: Daar hebben ze ook nog een speciale zonnebrillenfototopic :eek: (y) Ennuh, huhuuhuhuh...... Als je niet weet hoe je foto's moet posten (y) :bloos: Moet je even op M&M gaan vragen :D :cool: (y) |
:s
Ik heb geen zonnebril. |
|
Citaat:
|
Ftoow?
|
Citaat:
|
Srriej?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LIEV :bloos: :bloos: :bloos: :o :) :bloos: :bloos: :evil: :) :bloos: :o :rolleyes: :cool: :cool: :o :o
|
Citaat:
|
FB's alsjeblieft wis dit topic, ik voel elke seconde dat ik hier vertoef hersencellen afsterven :(
|
AHHH TEH HORROR
MAKE IT STOP! please? |
Citaat:
|
De Nederlandse taal is blijkbaar moeilijk. TS, laat het denken en schrijven alsjeblieft aan intelligente mensen over. :)
|
Citaat:
Normaal gesproken zou ik niet eens reageren op dit soort opmerkingen, maar ik laat me niet graag beledigen. Vooral als iemand geen flauw idee heeft wie ik ben of wat mijn intelligentieniveau is. |
:D :D :D
Heerlijk, mensen uitlokken. (y) |
Citaat:
Omg hahaha probeer je te bewijzen slim te zijn door dit? :D (n) |
Die afkortingen zijn wel sexy.
|
Citaat:
|
Maar, beste Aelin, we hebben niets persoonlijks tegen je. :')
|
Citaat:
|
Hey, ik probeer haar te troosten hoor!
stomme ongevoelige zak (l) |
Citaat:
|
:) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: (y)
|
Ik moet nu gaan beste Aelin, bescherm je goed tegen Ymir!
hij moordt met woorden <3 |
Citaat:
Voor de topicstarter: het is hier niet toegestaan om expres spelfouten te maken, dus ga alsjeblieft normaal typen. Verder is er al een fototopic en kan je op Lifestyle kijken voor specifieke mode-onderwerpen (zoals zonnebrillen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |