![]() |
Zere bovenarm
Ik heb sinds ongeveer 3 maanden een steeds terugkerende pijn in mijn bovenarm, ik lag (3maanden geleden) in bed tv te kijken en opeens schoot er een hevige pijn in mn arm. Sindsdien doet mijn bovenarm (aan de onderkant) pijn. Het is niet 1 plekje maar een groot gedeelte van een spier die daar loopt ofzo. Het is niet een hevige pijn maar meer zeurderig, net zo irritant dus. Het is soms ook een week over ofzo en dan komt het weer.
Iemand dit ook ooit gehad en wetend hoe ik dit oplos? :s |
Misschien heb je een spier verrekt?
Ik zou voor de zekerheid even naar de dokter gaan, die weet vast wel wat je eraan kan doen :) |
Denk dat je arm uit de kom zit. ben je na 3 mnd nog steeds niet naar de dokter geweest? Zou ik doen :)
|
misschien RSI?
|
Citaat:
|
Daar ben ik ook bang voor, ik heb namelijk ook al een zere nek gehad....nog steeds eigenlijk.
Mn arm uit de kom lijkt me sterk, dan zou het volgens mij wel een ander gevoel zijn. |
Citaat:
|
Hmz, zo'n gevoel had ik ook. Maar eerst last van een moeie elleboog, is nu zo'n 4 weken terug, ik kreeg het vanaf het moment dat we op reis gingen. iig(afkloppen) gaat het nu beter en heb ik er geen last van. Hoewel ik ook een krommere rug vanwege een ziekte, en volgens m'n fysio kon het daardoor komen. Dat de spieren overbelast waren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |