![]() |
Lieve lust
nieuwe drama-serie die gisteravond op Talpa begonnen is,
Seksproblematiek anno 2005Lieve Lust is een nieuwe komische, ‘light’ dramaserie over zes vrienden die continu op zoek zijn naar de invulling van hun liefdes- en seksleven. wat vinden jullie ervan? |
Ik heb het gezien en er zaten toch wel scenes/stukjes in waarvan ik toch echt effe flink moest lachen, kijk volgende week dus gewoon weer...
Vond alleen die grappen en grollen over die billen van ? wel een beetje irrirant en uitgemolken worden dat het mijn strot uit kwam. De serie heeft wel potentie (y) |
De eerste aflevering gezien. Eens maar nooit weer. De sex kwam me al na 5 minuten de neus uit. Ik dacht dat het een komische dramaserie over liefde en relaties waren, maar het is gewoon 25 lang praten over sex, ondersteund met irrelevante onnodige shots van mensen die sex hebben. Oh, had ik al gezegd dat er veel sex in zit?
|
Ik kan talpa niet ontvangen http://img292.imageshack.us/img292/8302/pompom2tg.gif
|
IK BEN VERLIEFD OP TALPA :mad:
|
Het leek me erst best leuk, maar Angela Schijf begon me later echt enorm te irriteren. Ik vind haar personage totaal niet leuk, maar misschien komt dat ook wel omdat zij het speelt.
Daarbij vind ik ook dat te veel seks in zit. |
Citaat:
|
Ik vind het toch wel een aanrader. Maar idd het billengedoe wordt echt uitgemolken. Dat stukje met de Chlamidia's vond ik wel grappig ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Pfff, stop zoveel mogelijk sex in 25 minuten en mensen vinden het leuk. :rolleyes:
|
Ik vond het ook nogal tegenvallen. Jammer hoor, Zonde van de goede (en leuke :o) acteurs..
|
Citaat:
|
Pfff, als ik daar minzaam over wil doen, is dat toch zeker mijn goed recht? Er wordt met veel tamtam een 'nieuwe komische dramaserie' aangekondigt. Ik denk: "oh leuk, lijkt me wel wat". Dus ik ga kijken. Kríjg ik een komische dramaserie te zien? Nee, ik krijg 25 minuten praten over seks met 'grapjes' daarover die op de middelbare school al niet meer leuk waren. Ik denk dan: ja, zoiets is ook niet echt orgineel meer. Zoveel mogelijk (gepraat over) seks in een half uur pompen kan iedereen wel en dat wordt ook gretig gedaan op de commercieëlen. Kom eens met iets orgineels, iets wat minder makkelijk 'scoort'.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nounou, wat een humor. Poehpoeh, het niveau is geweldig. Ik lig dubbel. Kom op, dit was in de 3e klas toch al afgezaagd? |
Mijn humor is dus niet zo geavanceerd, waarvoor mijn nederige excuses. Ik zal er nooit meer naar kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het toch een oeverloze discussie wordt. |
Nog nooit gezien, maar angela schijf is mijn favoriete nederlandse actrice.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, da's waar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |