![]() |
Vriendelijk kunstwedstrijdje?
:o Alle mensen die willen meedoen zeggen het, je krijgt zoveel tijd om wat te maken en je moet het hier posten. Men gaat stemmen wie de beste is en eeuhm geen prijs slechts "Hey je bent de beste"
Lijkt jullie het wat? Zoja moet er nog een onderwerp komen waar het werk op moet gericht zijn. + hoeveel tijd je er voor hebt. :) Leek me wel leuk |
Sure im game.
|
leuk
|
ik doe ook wel misschien mee.
|
Ik wil in de jury. (y)
|
Ik heb 'Ja, lijkt me wel wat' gestemd - maar dan niet om mee te doen maar om jullie werk te zien :eek:
|
Ik kan jullie alvast waarschuwen dat de winnaar niet de beste kunstenaar maar de populairste forummer zal zijn. Probeer het anders anoniem via een onpartijdig jurylid te submitten?
|
I'm in :)
|
Op zich is het best te doen. Op Dop houden we ook dit soort dingen, maar dan is elk gedicht anoniem en kan er zo gestemd worden. Er mag van te voren niet aangegeven worden welk gedicht van wie is (liefst ook niet wie er meedoet, maar dat blijkt moeilijk in de praktijk :D) en achteraf wordt er gecontroleerd op ucs of vriendjespolitiek (mensen ronselen die nooit van hun leven op scholieren komen bv. om te stemmen).
Dan doe je het gelijk goed en serieus. Je kunt het ook een beetje onderling doen natuurlijk, ligt aan jullie. Ik wil mijn medewerking voor een serieuze anonieme wedstrijd wel verlenen. |
Ja, net zoals op Letteren en DoP! :)
|
Citaat:
|
Ik wil opzich een keer iets proberen op dit forum :o
|
Count me in. :)
|
game
evt. |
De wedstrijden die we op letteren houden zijn al lang best wel een succes. Ik ben voor. Gewoon op dezelfde manier zou ik zeggen (en dus ook met een poll, dan worden de stemmen gecontroleerd)
Lijkt me ook wel leuk om mee te doen, als ik het een leuk thema vind en er de tijd voor heb :) (Lijkt me toch wel handig als we iets van een richtlijn doen met wat je moet doen. Totaal verschillende dingen zijn op dit gebied toch een stuk moeilijker te beoordelen) |
Willen jullie dat we het als fbs organiseren? Op de manier van dop en letteren, dus dat alleen de fbs bekend zijn met de inzendingen en dat er een anonieme poll wordt gemaakt?
|
:) mooi, dat gaat dus mooi door, zullen we 1 maand tijd doen?
|
ok!
|
1 maand tijd, medium mag je kiezen, 3 onderwerpen ofzo in dezelfde stijl misschien?
|
Ik doe mee :)
En ik zou zeker doen wat Mutant zegt, en misschien beter 1 onderwerp dan 3.. Tenslotte kan je veel onderwerpen ook heel ruim opvatten en je moet ook een beetje fantasie hebben natuurlijk |
Ik dacht eraan om 3 onderwerpen op te geven die je dan ook alledrie moet uitvoeren in dezelfde stijl. Zo krijg je bijvoorbeeld drie schilderijen in dezelfde stijl met telkens toch een ander onderwerp.
Maar twas maar een idee. =) |
Citaat:
|
ik denk dat je aan een voorschrift over 'stijl' niet veel hebt.
Laat alleen het onderwerp leidraad (áls die er moet) zijn, zonder de uitwerking daarvan aan te tasten. |
Ik stel voor gewoon één onderwerp of thema voor te stellen, en dat in te vullen zoals men dat wilt. Eén inzending per deelnemer.
En één maand tijd vind ik iets te lang, maak daar maar twee weken van. |
Citaat:
Ik vind een maand beter hoor :D Het lijkt mij wel leuk om mee te doen (y) . Wel even kijken of ik iets weet te doen met het thema. |
En wat wordt het thema? :)
|
:D :D :D :D (y) (y) (y) thema : VINCENT VAN GOGH ! :D
|
Das een persoon, geen thema... =)
Wa dacht je van architectuur, stedelijke bouwkunst, ondergrond,... =) |
Ik zou eerder gaan voor iets als 'dromen', 'het slechte in de mens' of 'twijfel'. Ofzo. :)
|
ik vraag me toch af hoe jullie dat gaan aanpakken? kunst is ruimer dan letteren..of boeit het niet welke vorm van kunst het is?
|
Ik zou het houden bij beeldende kunst: schilderijen, tekeningen, foto's, beeldhouwwerken, filmpjes eventueel..
Aan wat voor kunst had jij nog gedacht soms? |
niks, ik dacht meer dat sommige mensen alleen bv aan tekenen dachten ofzo.
|
Ik zelf dacht idd alleen aan (digitaal) tekenen of schilderen (of enkel mspaint ;)).
Wat thema's betreft ga ik mee met Doezel. Dat zijn interessante thema's en kun je leuk je fantasie en inspiratie in kwijt. Een leuke die laatst op cgtalk.com een thema vormde, was 'Suicidal Pets'. :) |
ik lijk wel gek, maar ik doe ook wel mee. wat regels betreft zou ik het iig wel fijnvinden als ik potloodtekeningen mag gebruiken. zoveel kan ik niet.
|
Citaat:
En zoveel mensen zullen er toch niet gaan beeldhouwen of een complete film in elkaar steken, dus ik stel voor dat we het toch houden bij alles dat beeldend is. :) |
Wat dacht je van
"vooruitgang" :o van een stenen rond geval tot een wiel of van 2 blikjes met touw tot een telefoon. je maakt 1 ding (1 ding kan dus uit meerdere objecten bestaan zoals een beeld verhaal) Na 1 maand ofzo moet het af zijn en dan kijken wie welke het mooiste vindt. |
Citaat:
En dat voorstel van mbas2 vind ik maar wat vaag... |
mja no eigenlijk ben ik nie zo goed in uitleggen maarja
|
3 werken maken voor zo'n wedstrijdje is echt teveel. Je moet het hier ook niet te groot aanpakken, dan doet er ook niemand meer mee. Ik vind het zelf het leukste om 1 thema te bedenken en dan mag je verder zelf weten wat je doet of gebruikt.
Nogmaals: Is het handig dat de forumbazen het organiseren? (na voorbeeld van Letteren en DoP) Willen jullie dat zo of toch anders? |
Ik ben het eens met Ieke en laat de forumbazen het maar organiseren, da's praktischer :)
Nu alleen nog een thema kiezen.. Illusie of religie misschien? Dat vind ik wel ruime en interessante onderwerpen |
Citaat:
|
Moeten we dan nu geen thema's lozen en een poll maken?
|
Ja, misschien wel. Maar wil je dat echt zo serieus doen, met een poll enzo?
Ik wil trouwens nog graag als thema's "liefde" en "verdriet" voorstellen. :) Dus mogelijke thema's: vincent van gogh / architectuur / stedelijke bouwkunst / ondergrond / dromen / het slechte in de mens / twijfel / vooruitgang / liefde / verdriet / illusie / religie Misschien beter gewoon in dit topic mensen hun favoriete thema laten zeggen en dan nemen we gewoon het thema met de meeste stemmen. Stemmen tot morgenavond 20 uur bijvoorbeeld? |
Ik stem voor:
Het slechte in de mens. |
Dromen
|
vooruitgang is wel grappig :P
|
Citaat:
|
Hmz ok ik maak wel een poll dan met alle voorstellen erin..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |