![]() |
Stars - Set Yourself On Fire
Citaat:
http://www.highroadtouring.com/artis...OnFire.jpg.jpg erg leuk bandje indeed, het album is sinds een paar dagen uit en te vinden op de vpro luisterpaal + soulseek (ik share; nickname = majorana) 29 augustus live, paradiso kleine zaal. toch wel jammer dat ik op metropolis toen niet ben gaan kijken. |
oehhh, klinkt leuk(y)
|
Haligh en ik waren ook net te laat, maar ze waren nog wel aan het spelen; toen klonk het echt te kut voor woorden. :rolleyes:
|
Ik denk wel dat ik dit lust want ik lees Death Cab For Cutie en Broken Social Scene.
|
Sowieso is bijna alles bij Arts & Crafts goed (y)
|
Ik ga downloaden (y)
|
He dat klinkt leuk. (y)
|
Citaat:
ik ben absoluut verslaafd aan dit album, hij staat al drie dagen op repeat. ik denk zowaar dat deze hoog gaat scoren in mn jaarlijstje |
Ik zie niets op de luisterpaal. :confused:
|
/me zal ook downloaden.
|
Leuke muziek, vooral Reunion vind ik een mooi nummer :).
|
Ik vind het cd hoesje dat op de Luisterpaal staat een beetje naar :(
|
Citaat:
|
"When there is nothing left to burn, you have to set yourself on fire"
I'm hooked. |
(y)
|
Woah! Klote dat 't op mijn eerste schooldag is, maar daar moet ik dus echt wel heen hè...
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuke bandje ja, het vorige album is ook goed te doen. Zonde dat het geluid tijdens Metropolis zo ongebalanceerd was. |
what i'm trying to say <333
|
Ik ga ze maar zien, denk ik. Acht euro is natuurlijk peanuts..
|
klinkt leuk na de eerste keer luisteren
|
hmm misschien ga ik hier ook wel heen als ik nog vrij kan regelen. :cool:
|
de paar losse nummers die ik tot nu toe gehoord heb klinken erg goed (y)
|
Maar het album is toch al een dikke acht maanden te krijgen, niet nieuw ofzo.
|
nee ok maar ik ben sowieso nooit echt snel en gezien het album pas sinds vorige week in nederland te krijgen is,
|
Citaat:
|
ga nou eerst maar die plaat checken, derek.
|
Citaat:
leuk dat er ook een zangeresje bij is |
had hem al eens binnengehaald. Maar eens in m'n playlist zetten...
|
chille muziek (y)
|
Ja leuk. Ik ga wel kijken maandag denk ik (y)
|
Citaat:
|
I start attacking my vodka, stab the ice with my straw zegt:
zeg maar ff dat dat het europese hoesje is I start attacking my vodka, stab the ice with my straw zegt: want iemand zei al, ik weet niet waar ze dat lelijk hoesje vandaan hebben (..) I start attacking my vodka, stab the ice with my straw zegt: ja ik ga me niet registreren I start attacking my vodka, stab the ice with my straw zegt: daar ben ik te lui voor Geen idee waar het over gaat trouwens, maar kijk maar :cool: Maar dat ben ik dus niet. I start attacking my vodka, stab the ice with my straw zegt: en dan lijk jij cool :cool: |
Net terug van Paradiso. Vond het erg goed. Had graag nog wat meer van Heart gehoord, maar het mocht niet zo zijn.
|
Ja, dat vond ik ook een minpunt. Verder een uitstekend optreden. Binnenkort op Fabchannel.com, op de website staat dat de artiest nog toestemming moet geven, maar er werd in ieder geval fanatiek gefilmd.
|
Citaat:
|
Ik kon maar de helft van het concert zien door lekke-band-problemen maar ik vond het heel leuk/lief. En ik ben een beetje verliefd op het gezichtje van de zangeres en haar stem. <3
Citaat:
|
Citaat:
Ik stond te twijfelen of jij het was, en daarna zag ik je niet meer. :o :( :o |
Oh en het concert was echt zo leuk en lief <3 en die zangeres is gaaf ja :D
|
hoesje in dit topic lijkt op het hoesje van EITS. Verder zal ik het vast eens checken
|
fans van belle & sebastian moeten dit ook checken trouwens.
ik ga vandaag of morgen ook maar eens de oudere albums checken. |
ik heb een nummer gehoord en het lijkt niet op die herrie wat ik op metropolis hoorde.
het klinkt schattig. |
Citaat:
|
klinkt wel leuk :)
|
het klinkt idd wel leuk; alleen ik kan zo goed tegen die zoetige zang.
|
Citaat:
het optreden van afgelopen maandag is nu te vinden op fabchannel. |
Wow. Het was echt geweldig.
(Paradiso) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |