![]() |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer!
Changshan en ik vonden het wel weer eens tijd om de Letteraars bij elkaar te brengen, vooral om elkaar op te stoken tegen bijvoorbeeld de forumbazen. De meeting zal plaatsvinden in de nazomer, wanneer de zee nog lekker warm is en de kans op regen maximaal, zodat we allemaal het maximale uit de herfst halen. Ik moet nu een eind wegtypen want Timo zoekt op wanneer de herfstvakantie is. Anyhow, de locatie zal zoals altijd Utrecht zijn, of één van de steden eromheen, zolang het een beetje centraal ligt.
Regio midden/zuid : 15 okt - 23 okt Noord is 22 okt - 30 okt, dus ideaal zou zijn als we het weekend van 22/23 oktober te pakken nemen om onze seksuele frustraties op elkaar te botvieren. Anyhow, is hier animo voor of blijft het bij een date tussen Changshan en mij? Pleeborstel. Grimm |
Ja, leuk! (y)
|
Citaat:
Nja, laat Anki/Claire dan ook eindelijk maar eens komen. :) En wat te denken van andere mensen die iets willen doen als het bezoeken van een biosje in Utrecht? :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
:nono: Timoo...
|
Citaat:
|
I'm interested, 'k leef 15 min. fietsen van Utrecht vandaan :p
|
Hangt van de dag af. Ik heb dan wel een ov, maar de universiteit doet niet aan herfstvakantie. Ik gok dat dit ook voor mijn wederhelft en jullie machtige forumbaas geldt.
|
Citaat:
|
Die machtige wederhelft volgt dan geen colleges meer, maar is alleen maar bezig met de schijn van afstuderen ophouden. Ik zie het tegen die tijd wel, maar ik ben in elk geval officieel geïnteresseerd.
LUH-3417 |
Citaat:
|
JAHOE! nu kan ik ook komen (Y)!
terug uit amerika :o |
Bij mij doet de uni ook niet aan herfstvakantie. Dus afwachten maar. Hoe dan ook, als ik kan zal ik komen. Heb wel vrij veel te doen in die tijd.
|
Klinkt goed en aangezien ze op t HBO volgens mij wel aan herfstvakantie doen, is er kans dat ik kom :o
|
Guttegut, krijgen we alsnog een officiële meeting... ik dacht dat dit een subletterenmeeting zonder forumbazen zou worden. :D
|
Citaat:
Zijn we zo eng dan? |
Citaat:
|
Valt wel mee, vind ik. Zolang we maar buiten de boekwinkels blijven deze keer. Zelfs als het regent. En ik kom niet meer in pak.
|
Grimmie, het is 'traditie' om naar boekenwinkels te gaan, dus daar ben ik voor. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Chang, we hebben stiekem toch een date! :p |
Op zich wil ik ook wel n kansje wagen en mijzelf op een meeting vertonen
:) |
Citaat:
Van alle grote steden heb ik er wel 1 (of meer) van binnen gezien :p Dan heeft het meer stijl om een goedkoop restaurantje of eettent op te zoeken :p |
Cafe de Boslust in Utrecht, aan de Oudegracht, heerlijke tent. Het anders onverwoestbare vet van de Mac kruipt weg in een hoekje als de warme geuren uit dit paradijs je zintuigen omarmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha gelukkig.
ik heb overigens een grijs permanentje, bloemetjesjurk en ik gebruik tenalady. Vinden jullie niet erg he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom, al kan ik niet, ik kom lekker toch. Puur omdat meetings hip zijn.
Jezus, ik ben gek, net een kwartier thuis en ik duik achter de computer. :| |
Citaat:
toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
dan zul je in elk geval plaatsen zien waar je nog nooit geweest bent. of je er uberhaupt wel wil komen, is natuurlijk een 2e :o |
Citaat:
|
at your service, sir.
|
Changshan op jacht ;)
|
Citaat:
|
de vraag is of mijn zwakke Gandalfhartje dit wel allemaal aankan
:P |
Citaat:
|
Helaas hebben ze die mij afgenomen :(
Maar ik heb nog wel hielkiller no. 1 - MIJN ROLLATOR :evil: |
Citaat:
|
O, en krijg ik trouwens pas op 22 oktober weer vakantie? Het feit dat ik nu ook nog twee weken vrij heb, troost me dan wel weer een beetje. :)
|
Ik kan niet komen omdat ik in de herfstvakantie op Lanzarote zit en kom pas laat in het weekend van 22/23 terug.
Daarbij heeft een bepaald persoon waarschijnlijk geen zin in mij, en ik niet in diegene dus zal het er niet bepaald gezelliger op worden als ik wel zou kunnen komen. Maarrr, veel plezier Letteraars!! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha, en jij bent bejaard!
|
Citaat:
Naar een danstent hoef ik al helemaal niet. Doe mij maar gewoon een café :p (Of RSG, nog beter, maar dat is niet geschikt voor meetings :p) En als je dan van mij al zegt, wat is onze andere fb dan? :D :P |
Citaat:
Hehe, het gaat om de geestelijke leeftijd. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |