![]() |
Pirates of the Caribien
Ik heb dit spel gekocht (in uitverkoop is al oud spel geloof ik)en vind het erg leuk om te spelen. Wie spelen het nog meer?
En weet iemand als je goederen in een winkel aanneemt om voor een bepaald bedrag te vervoeren, waar je die goederen dan krijgt , want ik kan die goederen niet afleveren omdat ik ze niet kan vinden. Mensen die dit probleem herkennen. Mensen die nog tips hebben bij het spel? |
het zal wel weer zo'n slechte film remake zijn waarbij je met de hoofdpersoon het hele verhaal (wat overigens wel meesterlijk is) moet naspelen. Oftewel niet aan mij besteed. Je hebt toch ook zoiets als Pirates ofzo? Weet iemand of dat was is of moet ik daar ook ver vandaan blijven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat Pirates! (met uitroepenteken dus) van Sid Meier? dat is een heel ander spel. Pirates of the Caribien is een spel vol bugs omdat het opeens gerushed af moest om nog enigzins met de film mee te kunnen liften.
|
Citaat:
|
Het is een game van Sid Meier en die zijn doorgaans van zeer hoge kwaliteit. Ik heb er in de PU wel veel goeds over gelezen en op Gamefaqs zie ik allemaal positieve reviews : http://www.gamefaqs.com/computer/dos...ew/915017.html
Gebeurt ook niet vaak, want er is altijd wel 1 azijnpisser die een goed spel moet afbranden. |
Ik heb hem uitgespeeld, was grappig maar kan niet echt lang boeien. Hij is wel redelijk mooi dat ik nog weet. En er was iets om heel veel geld te krijgen, iets met geld lenen en dan in een kist doen en dan weer geld lenen en zo door blijven gaan ofzo.
|
Die pirates van Sid Meier is super!
Iig mijn beste pc spel, en hij is nu ook net voor de xbox uit. Die budget bak pirates lijkt me niks aan, voor die 6 euro kan je ook Thief of Dues Ex 2 halen. |
Ok dan ga ik dus voor de Sid Meier pirates tnx.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |