![]() |
Poll: De Meeting
Goed. We gaan dus een meeting houden. Dat staat al vast. De vraag is nu alleen nog wordt het 10 of 11 september (of een andere dag), en in welke stad?
Dit topic is speciaal ervoor om alles te bespreken wat met de meeting te maken heeft en om de dingen een beetje helder te krijgen. Graag wel een béétje ontopic. Ik heb nog altijd admin macht :). Brand maar los! |
:cool:
Ik heb op 11 september gestemd omdat ik zondag zelf fijner vind, maar vooral omdat ik het idee heb dat dan meer mensen kunnen. Qua plaats maakt het me echt niet uit, Vondelpark staat me wel aan, maar ik sta ook voor andere steden open, dat vind ik juist wel leuk :) |
Zaterdag!
Op zaterdag is er meer te doen, zijn alle winkels, cafe's (sp?), etc. open en zijn er veel meer mensen, in andere woorden; op zaterdag is het veel gezelliger dan zondag, want dan is alleen maar de parkeergarage open en laten oude dametjes hun misbaksel uit. (Ik hou wel van honden hoor) Als het toch zondag wordt heb ik grote problemen om te komen, en als ik dan kom kom ik pas laat of ga ik heel vroeg weg. Vondelpark lijkt me wel gaaf, Utrecht is voor mij wel dichter bij maar daar ben ik al vaker geweest. |
Ik weet pas een paar dagen van tevoren of ik dan kan, omdat ik dan misschien moet tennissen. Ik weet trouwens wel zeker dat ik mag :).
Edit: Als ik kom ben ik in principe voor Utrecht maar Vondelpark lijkt me ook wel wat, al is dat veel verder/duurder. |
Zaterdag of zondag maakt me niet zo veel uit, al is zaterdag misschien inderdaad leuker ivm winkels en cafés die dan open zijn. Het Vondelpark lijkt me de leukste plek, met de rest van Amsterdam eromheen, maar Utrecht vind ik ook best. Nog even nadenken voor ik ga stemmen.
|
Tijdens de chat een tijdje geleden was het ter sprake gekomen dat het misschien wel leuk zou zijn als iedereen iets meeneemt naar de meeting dat voor hem of haar typerend is, of een wit shirt draagt met daarop iets typerends getekend/geschreven/geplakt (uiteraard hoef je daar niet de hele dag in rond te lopen).
Leuk idee? |
Prima idee.
Dan ga ik als konijn (konijn a la 'Frank' uit 'Donnie Darko'). |
Ik weet niet meer zo goed of ik wel wil.. Of jullie mij nog kennen en zo:p
Maarre... Zaterdag 10 september kan ik niet, dan heb ik vlooienmarkt. 11 september kan eventueel wel, geloof ik... En qua plaatsen: het liefst Eindhoven maar Den Bosch vind ik ook goed. En nee, ik heb nog niet gestemd:P |
Ik weet niet of ik nog wel kom als het op zaterdag is, als de mensen die ik juist wil zien dan niet kunnen :o
Dat de winkels dicht zijn maakt toch niet uit? Zeker niet als het een Vondelpark-meeting wordt. (<3!) Ik heb geen inspiratie voor iets typisch Thoughtfuls, een mascotte wil ik nog wel over nadenken :o |
*stemt*
Die zondag dus, maar van mij mag de meeting op zich ook nog wel later in het jaar, dus ik heb ook op andere dag gestemd. Of door de week zodat ik gratis kan reizen:D En Den Bosch en Eindhoven heb ik gestemd, maar naar Utrecht kom ik ook wel.. |
Citaat:
Het lijkt mij gezellig eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik weet nog niet of ik kom. Ik vind meetingen maar vreemd. Wat zijn de plannen?
|
Praten, kletsen, gezellig doen, naar huis gaan.
|
Ik heb mijn ouders zover gekregen er nog eens over na te denken, maar ik weet niet zeker of ik wel echt wil. Ik ben dan wel de jongste, enzo :P
Dus ik wacht nog maar even met stemmen. |
Ik twijfel nog of ik (als ik kan) met Napoleon- of piratenhoed kom. Al zijn ze eigenlijk allebei zwart met dezelfde vorm.
|
ik ben een vrij beroerd dichter, maar wel enigzins sociaal :p dus...ik denk dat ik ook wel langskom.
|
Citaat:
Ik bedoelde dus of er nog speciale dingen gepland stonden: activiteiten zoals bij Letteren bijv. een bezoek aan een boekenwinkel, dingen voordragen, of weet-ik-veel wat jullie bedacht hebben. Maar blijkbaar is dat niet het geval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n voorgevoel dat er van eventuele plannen toch niks terechtkomt, maar ik vind een beetje een plan toch ook wel een leuk idee. Maar niet dichten :eek:
En stomme poll, het loopt allemaal gelijk op! :s |
poezie communis est. Goed plan.
|
Mjah, ik kan in dat weekend voor zover ik weet wel. Liefst Eindhoven, moet nog zien of ik geld genoeg heb om naar Utrecht te gaan.
|
ne pas zaterdag, want dan ga ik naar le kunstacademie en ik wil jullie doppertjes niet mislopen. Maar zondag is ook kut, want dan zit ik stuck in mijn kleine dorpje zonder openbaar vervoer :p
maar zaterdag zou ik zowiezo niet kunnen. Oja, ik ben weer back! :cool: |
Wegens omstandigheden zal ik helaas niet naar de meeting kunnen komen.
|
Wat een offtopicheid zeg, ik weet niet of dat wel zo handig is voor een duidelijk verloop van een meetingtopic.
Ik heb op zaterdag 10 september gestemt, en waar laat ik geheel aan jullie over; ik heb toch ov! |
Ik heb gestemd op 11 september (ik kan echt niet zaterdag :-/) en alle plaatsen in Nederland.
Verder kunnen we gedichten voordragen, op de foto met Vondel in het Vondelpark, signeersessies houden voor elkaar, bellen blazen, grouphuggen, een dichtwedstrijd houden die voor de verandering geen maanden duurt, wilde blokeenden spotten, een nieuwe DoP-strip maken, tegen DoP schoppen en met een wichelroede opzoek naar onderaardse inspiratiebronnen. Genoeg te doen (y) :) :) |
En ik gaf het nog in de openingspost aan...
Volgend offtopic gechat wordt verwijderd. En bij herhaaldelijk gechat moeten we anders toch maar eens gaan denken aan officiële waarschuwingen en bannen. Edit: het topic is opgeschoond. Voor de volgende user die overduidelijk offtopic post ben ik niet zo lief. |
Ik als meet-leek heb nog een vraag, wat zijn zo ongeveer de tijden van zo'n meeting?
|
Zo opgeruimd en wel. Ik kan zowel op zaterdag als op zondag en Utrecht of het Vondelpark vind ik prima :).
|
Citaat:
|
Oohja, ik bedenk me nu dat ik toch ook liever zondag wil. Ik heb in de poll 'andere datum' gestemd, maar weet inmiddels toch wel 90% zeker dat ik die zaterdag/zondag ook kan -- alleen liever zondag dus. Kan een stem nog veranderd worden?
|
Ik had ook liever zondag, maar heel sociaal heb ik zaterdag gestemd voor de kerkgangers (alleen ik vind dus nog steeds dat jullie mij dan ietsjes later van het station moeten pikken:P).
Ik weet trouwens niet eens of ik mag, want de school is weer begonnen en door mijn wegens-luiheid-nét-op-het-nippertje-overgang vorig jaar zijn ze ietwat streng geworden over datsoort activiteiten. Erg irritant. |
Is dat leuk, zo'n DOP-meeting? Ik weet nog niet of het voor mij goed uitkomt, maar misschien ben ik ook wel van de partij :).
|
nou nou komt er nog wat van, van die meeting? Ik wil jullie best in mijn agenda hebben, mits het een zondag is. Dat is geen chantage, want de komende zaterdagen zit ik vol. Maar wie gaat hierover, wanneer is er een beslissing? :)
|
Ja, is dat leuk, zo'n meeting? Geen idee. We zijn vast wel gezellig:P.
|
Ik kom denk ik toch maar niet, ik zou jullie toch niet verstaan :p
|
Citaat:
|
Gewoon met zijn allen heel lang-zaam pra-ten.
|
Zullen we de poll nu maar sluiten? Want nu staat zaterdag voor :D.
|
Citaat:
Zepp, wat is wéks? Zaterdag staat voor, dan kan ik niet:( |
Dus wie komer er nou precies? En op welke dag?
Zeker: Zaterdag: Xineof Halogeen Diary of Dreams ragdoll Zondag: Thoughtful Vogelvrij Halogeen Not for Sale ragdoll CSN Misschien: Zaterdag: Porcelain Reynaert Limaon Grimm Kristoph Flower_4_u CSN Zondag: Zepp Porcelain Reynaert Xineof Limaon Grimm Flower_4_u Kristoph Zoiets? En wie hebben er allemaal zaterdag gestemd want het lijkt zo alsof er zondag meer mensen kunnen maar misschien klopt mijn lijstje niet en wil je het dan even zeggen? |
Citaat:
|
Zondag kan ik ook!!
Citaat:
|
Zondag heeft eigenlijk 12 stemmen want mijn stem van andere datum gaat naar zondag, porcelain was te aardig en heeft eigenlijk ook zondag gestemd, dus is het nu 13-13.
Verder, voor de kerkgangers, hebben sketch, TF en ik op de chat bedacht dat we wel een eigen mis kunnen houden :). En ik ben dan paus benedicta die erste herself und dan gehe ich Deutsch sprechen achsooo :) en Sketch mag het koor zijn. Jesus liebt dich! Edit: Sketch wil niet in z'n eentje koor zijn dus Thoughtful is van de back-up vocals. |
Wegens godslasteringen zie ik me helaas verplicht mevrouw CSN haar mond te snoeren en haar vriendelijk doch met ijzeren hand te plaatsen in een container.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |