Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Gsm schakelt uit zichzelf aan (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1249290)

Dark Red 19-08-2005 00:15

Gsm schakelt uit zichzelf aan

Mijn gsm is een aantal dagen geleden haast aan gort gegaan,een soort 'bloed' in het scherm en je zag alles maar voor de helft
Een vriend van me was zo lief om de zijne uit te lenen en de mijn te gebruiken...
Ik had het alarm opgezet voor hem,maar blijkbaar verkeerd(moest alles blind doen).Dus na een uur begon die om de 2min te piepen tot die vriend besloot hem af te zetten.
Dus hij legde hem op de schouw en ging slapen...
Echter bleek de volgende ochtend dat de gsm aanstond!!
En hij wist zeker dat hij af was... :eek: :eek:
Nouja,ik ben al veel 'abnormale' dingen gewoon maar DIT? :eek:

Kan er iemand voor mij een verklaring geven?Een vriendin van me zei dat haar gsm dat soms ook doet maar is het wel normaal?

bumhug 19-08-2005 02:05

Waarschijnlijk is die gsm door de AIVD tijdens een routine check up ingeschakeld ergens midden in de nacht, niks om je zorgen over de maken.

Halogeen 19-08-2005 08:04

Citaat:

bumhug schreef op 19-08-2005 @ 03:05 :
Waarschijnlijk is die gsm door de AIVD tijdens een routine check up ingeschakeld ergens midden in de nacht, niks om je zorgen over de maken.
misschien moet je wel even vragen aan je vriend(in) of ze geen terroristische plannen heeft.

JCG 19-08-2005 10:29

:| Waarschijnlijk word die telefoon oud. En gsm kan zich zelf software matig aan zetten. En als een telefoon oud word wil de software soms vaag gaan doen. Ik had een nokia die opeen sde beltoon ging afspelen zonder dat er niemand belde.

naatje287 19-08-2005 10:40

Citaat:

JCG schreef op 19-08-2005 @ 11:29 :
:| Waarschijnlijk word die telefoon oud. En gsm kan zich zelf software matig aan zetten. En als een telefoon oud word wil de software soms vaag gaan doen. Ik had een nokia die opeen sde beltoon ging afspelen zonder dat er niemand belde.
Hihihi "zonder dat er niemand belde"

Joostje 19-08-2005 11:22

Vast een spook.

Mr.Ed. 19-08-2005 11:37

Citaat:

Dark Red schreef op 19-08-2005 @ 01:15 :
Mijn gsm is een aantal dagen geleden haast aan gort gegaan,een soort 'bloed' in het scherm en je zag alles maar voor de helft
Een vriend van me was zo lief om de zijne uit te lenen en de mijn te gebruiken...
Ik had het alarm opgezet voor hem,maar blijkbaar verkeerd(moest alles blind doen).Dus na een uur begon die om de 2min te piepen tot die vriend besloot hem af te zetten.
Dus hij legde hem op de schouw en ging slapen...
Echter bleek de volgende ochtend dat de gsm aanstond!!
En hij wist zeker dat hij af was... :eek: :eek:
Nouja,ik ben al veel 'abnormale' dingen gewoon maar DIT? :eek:

Kan er iemand voor mij een verklaring geven?Een vriendin van me zei dat haar gsm dat soms ook doet maar is het wel normaal?

dit kan best gewoon met je telefoon te maken hebben hoor, dit hoeft nier persé iets mystieks te zijn.

voor alle andere die niet een gewone reactie konden geven, kom op doe even niet zo kinderachtig :nono:

Snees 19-08-2005 12:32

Even ontopic: 'uit' betekent bij telefoon niet 'dood'. Hoe kan hem anders als wekker gebruiken?

Big Brother 19-08-2005 13:27

Citaat:

Mr.Ed. schreef op 19-08-2005 @ 12:37 :
dit kan best gewoon met je telefoon te maken hebben hoor, dit hoeft nier persé iets mystieks te zijn.

voor alle andere die niet een gewone reactie konden geven, kom op doe even niet zo kinderachtig :nono:

zelfs een forumbaas gaf een flauwe reactie, wat wil je met zo'n topic.

"Nouja,ik ben al veel 'abnormale' dingen gewoon maar DIT?"

hallo, een gsm die aangaat terwijl ook het alarm ingesteld was...
poe wat een belevenis als hij dan aanschiet (en als dat het niet was kan het ook gewoon een bug of i.d. in de telefoon zijn..)

one. 19-08-2005 15:03

Ga even naar hardware, daar kunnen ze je vast helpen.

Mr.Ed. 19-08-2005 16:02

Citaat:

Big Brother schreef op 19-08-2005 @ 14:27 :
zelfs een forumbaas gaf een flauwe reactie, wat wil je met zo'n topic.

"Nouja,ik ben al veel 'abnormale' dingen gewoon maar DIT?"

hallo, een gsm die aangaat terwijl ook het alarm ingesteld was...
poe wat een belevenis als hij dan aanschiet (en als dat het niet was kan het ook gewoon een bug of i.d. in de telefoon zijn..)

als een forumbaas het mag, dan mag jij het ook.

k bedoel alleen dat je ook serieus hier op kan reageren door te zeggen dat het niet aan iets mystieks ligt.

maar goed, slotje dus!

Big Brother 19-08-2005 17:07

Citaat:

Mr.Ed. schreef op 19-08-2005 @ 17:02 :
als een forumbaas het mag, dan mag jij het ook.

k bedoel alleen dat je ook serieus hier op kan reageren door te zeggen dat het niet aan iets mystieks ligt.

maar goed, slotje dus!

en ik bedoelde dat als een forumbaas dit leest en er niet meteen een slot op gooit en zelf ook even mee giebelt, dit topic open is voor lompe opmerkingen

Mr.Ed. 19-08-2005 19:16

de forumbaas die hierop gereageert heeft is geen forumbaas op mystiek.

Dark Red 20-08-2005 00:42

excuseer?lompe opmerkingen? :rolleyes:
De wekker was uitgeschakelt Big Brother :o
En JCG,die gsm is misschien 4maand 'oud'

Lucky Luciano 20-08-2005 09:26

Dit hoort idd op hardware

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.