![]() |
Gsm schakelt uit zichzelf aan
Mijn gsm is een aantal dagen geleden haast aan gort gegaan,een soort 'bloed' in het scherm en je zag alles maar voor de helft
Een vriend van me was zo lief om de zijne uit te lenen en de mijn te gebruiken... Ik had het alarm opgezet voor hem,maar blijkbaar verkeerd(moest alles blind doen).Dus na een uur begon die om de 2min te piepen tot die vriend besloot hem af te zetten. Dus hij legde hem op de schouw en ging slapen... Echter bleek de volgende ochtend dat de gsm aanstond!! En hij wist zeker dat hij af was... :eek: :eek: Nouja,ik ben al veel 'abnormale' dingen gewoon maar DIT? :eek: Kan er iemand voor mij een verklaring geven?Een vriendin van me zei dat haar gsm dat soms ook doet maar is het wel normaal? |
Waarschijnlijk is die gsm door de AIVD tijdens een routine check up ingeschakeld ergens midden in de nacht, niks om je zorgen over de maken.
|
Citaat:
|
:| Waarschijnlijk word die telefoon oud. En gsm kan zich zelf software matig aan zetten. En als een telefoon oud word wil de software soms vaag gaan doen. Ik had een nokia die opeen sde beltoon ging afspelen zonder dat er niemand belde.
|
Citaat:
|
Vast een spook.
|
Citaat:
dit kan best gewoon met je telefoon te maken hebben hoor, dit hoeft nier persé iets mystieks te zijn. voor alle andere die niet een gewone reactie konden geven, kom op doe even niet zo kinderachtig :nono: |
Even ontopic: 'uit' betekent bij telefoon niet 'dood'. Hoe kan hem anders als wekker gebruiken?
|
Citaat:
"Nouja,ik ben al veel 'abnormale' dingen gewoon maar DIT?" hallo, een gsm die aangaat terwijl ook het alarm ingesteld was... poe wat een belevenis als hij dan aanschiet (en als dat het niet was kan het ook gewoon een bug of i.d. in de telefoon zijn..) |
Ga even naar hardware, daar kunnen ze je vast helpen.
|
Citaat:
k bedoel alleen dat je ook serieus hier op kan reageren door te zeggen dat het niet aan iets mystieks ligt. maar goed, slotje dus! |
Citaat:
|
de forumbaas die hierop gereageert heeft is geen forumbaas op mystiek.
|
excuseer?lompe opmerkingen? :rolleyes:
De wekker was uitgeschakelt Big Brother :o En JCG,die gsm is misschien 4maand 'oud' |
Dit hoort idd op hardware
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |