![]() |
seks onder de douche
Vanwege het lengteverschil lukt het mij en mn vriend niet om staand seks onder de douche te hebben. Heb jij wel eens seks onder de douche? Hoe lossen jullie dit probleem op? Nog tips?
|
Als het staand niet lukt kun je altijd nog gaan zitten (y)
|
klinkt comfortabel, zittend neuken in een douchecabine (y)
|
een een tuinstoel installeren, klaar :p
|
Bij mij was dat inderdaad ook nooit zo'n succes, door het lengteverschil. En zittend is nou ook niet echt comfortabel op de harde vloer/wc...
|
Optillen die handel. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk maar uit dat je niet uitglijdt en je hoofd keihard aan de rand stoot en je vervolgens overlijdt aan ernstig hersenletsel. :eek:
|
Citaat:
En waarom ben jij niet op msn? :nono: |
Citaat:
|
LOL, sexen met slippers aan, ik zie het al voor me, ja...
Ik ren al weg als mijn vriend naakt is met alleen sokken aan... (n) Vampire_esje |
kan wel leuk zijn ter afwisseling (y)
|
Uhh achterlangs? :)
En anders inderdaad misschien ter afwisseling oraal.. In iedergeval beter te doen, en misschien zelfs nog wel leuker. |
heb bij mijn moeder op die manier de douche deurtjes vakkundig, en blijvend gedemonteerd.
ennehhh she was defenetely not amused |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het kan is optillen en tegen de muur wel een optie,
mits hij groter is natuurlijk.. (en de muur wel eerst warm maken door de douchekop erop te zetten..kouwe muur als moodkiller (n) ) En idd doggy kan vaak wel... Maar anders kan je beter elkaar strelen, vingeren en aftrekken, misschien afzakken naar pijpen en beffen. Hoewel dat direct onder de douchestraal bijna snorkelen is :D ..en dan verhuizen naar de badkamervloer.. |
oraal idd?
Of de klauteraar :cool: wel lullig als je dan uitglijd though |
Ik zou juist denken NIET achterlangs, en ook niet doggy. Doggy tussen een klein meisje en aan grote jongen gaat toch niet? (niet in mijn geval :o ) Beste lijkt me gewoon dat ie je optilt en tegen de muur drukt...
|
Hij is n stukje groter dan ik en achterlangs gaat dan wel goed, hij leunt dan tegen de muur en gaat iets door zijn knieen ik steek mn kont naar achteren :p
|
Citaat:
|
zittend (y) kun je ook niet uitglijden. Is inderdaad wel een beetje lastig als je zo'n krappe douchecabine hebt :D maar je moet ook gewoon niet zo'n krappe douchecabine hebben, die zijn stom.
|
Citaat:
Citaat:
jah, van die leuke waterschoentjes, erg sexy hoor ;) Maareh, sex onder de douche, mijn ervaring was meestal van achteren, of als je een douche in bad hebt, de vrouw, met de rug tegen de muur, en de voeten op de badrand :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me zo'n gedoe..
|
Mijn vriend en ik schelen ook wel wat qua lengte, maar hondjes lukt nog nét :p
Anders zou ik idd zeggen probeer het op de grond, maar naar mijn ervaringen kun je dan wel (spier)pijn en zo krijgen.. Maar goed, je moet er wat voor over hebben hè. ;) |
Als hij iets door z'n knieën gaat, is op z'n hondjes toch geen enkel probleem? En als je in de hoek gaat staan en je iets kan optrekken aan zo'n douchestang, kom je ook al een end. En wederom kan hij iets door z'n knieën.
|
Meisje met handen tegen de muur en dan op zijn hondjes, of leunend op bijvoorbeeld de wcpot oid.. dan heb je weinig last van lengteverschil..
|
Achterlangs en elkaar oraal bevredigen kan ook lekker onder de douche zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 been optillen of ergens op laten rusten (wasbak ofzo)
|
ff late bukke die hap dan in stoppe en dan late staan ofow ???
ik heb er geen moeite mee :D |
Citaat:
Als je uit je knieen tilt moet dat goed gaan, maar bewegen wordt dan wel wat lastiger. |
Ja, de douche.. hehe
|
Gister gingen mijn vriend en ik douchen en sex hebben, maar toen ie klaar was gekomen (en ik nog niet) viel ie bijna flauw :( Hij werd duizelig en misselijk en ging ff zitten op de wc en toen ging t weer beter.. Maar k weet niet waardoor t kwam! Iemand enig idee? Hij is verder lichamelijk helemaal gezond.
|
Citaat:
|
Lang leve de douche-en-bad-in-een situatie. Alle ruimte en mogelijkheid tot liggen zelfs.
Oh, en lang leve de richeltjes in de douche. |
Ik vond staand douchen nooit zo'n probleem en ik had toch altijd wel een behoorlijk lengteverschil.
Oh bah, ik spreek al in de verleden tijd :( |
Allebei op de knieen, mits de douchecabine groot genoeg is.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm...
mijn geheim is gtewoon datg ik 1 meter 68 ben :p |
Citaat:
Creatief zijn of een meisje van je eigen lengte zoeken... Is lastig wanneer je 1m92 bent :(:p |
Heb welleens een keer seks onder de douche gehad ja....
Maar was niet zo groot succes :) Ik ben namelijk nou ook weer niet de langste :D :o Maar zittend kan ook makkelijk he :) |
bij ons lukt het wel ( veel oefenen ? )
|
Zet hem aan het ijzer, na een paar maandjes gaat ie wel makkelijk kunnen opheffen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |