![]() |
ideen om te doen
heeej allemaal
ik heb afgesproken om mej mun beste vriend van middag wa te gaan doen.. maar we weten allebij egt niet wat..het is egt kutweer jullie nog ideen?? thanks alvast.. xxx |
goeijuh vrienduh zijn jullie howr (Y) :rolleyes:
Ga samen iets drinken in een gezellig cafe, voer een goed gesprek, bak een appeltaart, of wees eens creatief met iets wat je in huis hebt... of neme een paraplu ter hand en trotseer die regen. |
Moet je dat plannen dan?
|
neej.. weet ik wel.. maar this eik zo we zijn nog nie zo heel erg lang vrienden.. en hij is nogal anders als mun andere vrienden.. enk wil nie dat het zo saai word.. en eigenlijk ist ook nog wel een beetje meer tussen ons als alleen goede vrienden ;)
|
spuit elkaar vol drugs en neuk elkaar plat.
hoort dit niet thuis op onzin ofzo? |
:| :s :(
|
dit is niet echt de geschikte plek om dit te vragen :)
misscihen de kantine ofzo? :) |
weet ik veel waar het thuis hoord.. ik zet het zomaar ergens neer.. kweet anders ook nie waar ik het neer moet zetten.. en trouwens.. ik denk dak da maar nie doe elkaar platspuiten enzo..
|
Kijk eens bij het date topic op L&R, staan ook genoeg dingen om met je vrienden te doen.
|
film, bioscoop, museum?
Thuis leuke spelletjes doen. Bord,kaarten etc. Roddelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
neej tuurlijk niet.. hij heeft gewoon een ander karakter.. this een beetje een patser enuh.. tja het moet dan eik wel iets zijn wa hij ook leuk vind :P
|
Citaat:
|
of je vraagt het hem gewoon
communicatie is de sleutel :rolleyes: |
Naast elkaar naakt op bed liggen en naar het plaffond kijken, zo doe je net iets meer als gewone vrienden en komt het ook niet neer op Third base.
|
Belletje lellen en tophits luisteren :)
|
Citaat:
Hoe foxkids kun je gaan :D |
Citaat:
|
Citaat:
\M/ |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |