![]() |
De beste Trailers
Ik vroeg me af wat iedereen hier nou goeie trailers vindt.
Bij welke trailer dacht je echt van nou deze film moet ik gewoon zien, daargelaten of het nou een goede film was of niet. Dus bij deze wat vind je een goeie trailer en plaats als mogelijk ook even een link erbij :) Om te beginnen Trailer Troy Toen ik deze zag was ik verkocht en oh oh wat viel die film tegen. Vooral dat "Legend tells of a queen who betrayed her king" met die klaagmuziek erachter, zeer fraai :cool: |
Ik vond de trailer van Mission Impossible 2 erg goed...en de film viel behoorlijk tegen..
|
Ik hou niet zo van trailer trash :)
|
Ik vind veel trailers dezelfde bombastische effecten bevatten die zo langzamerhand saai worden: slowmotion, fade-ins en fade-outs, geluidseffecten, cheesy taglines...
Desondanks zijn er wel zulke trailers die ik alsnog mooi vind. LOTR: Return of the King, bijvoorbeeld, had een veelbelovende trailer. Qua originaliteit vond ik The Hitchhiker's Guide to the Galaxy erg hoog scoren. |
Citaat:
|
De trailer van "Crash", "Flightplane", "Harry P",...vind ik wel leuk :)
|
De originele theatrical trailer van Red Eye was erg sterk.
|
Citaat:
hoe leuk, een twist in een trailer :D overigens, de trailer van Hitchhikers Guide to the Galaxy waarin uitgelegd wordt hoe een trailer in elkaar steekt, was overigens ook aardig :P |
Citaat:
|
'Primer' en 'Adaptation' hebben beide een geweldige trailer.
|
The Matrix
En er zijn verschillende trailers allemaal top (Y) http://whatisthematrix.warnerbros.co...ler_index.html |
die van scarface roxxen, vooral de teaser trailer (staan op de dvd waar nog weet ik niet)
|
zonder enige twijfel: War of The Worlds
Toen ik die trailer zag dacht ik: woyow :eek: móet ik zien. Heb ik ook gedaan, en dan blijkt dat de trailer min of meer alleen de eerste 20 minuten van de hele film is, beetje jammer dan. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |