![]() |
ik bedoel: pulse ultra
ok, ik ga korte telefax woorden gebruiken band.....pulse-ultra....geweldig.....tool-achtig......schitterende stem.......fantastische zanglijnen.........mooi gitaarwerk.....misschien cd van het jaar?... downloaden maakt niet uit wat! |
*up*
kben nu aan het downen, k had net al een stukje gehoord; klinkt idd niet verkeerd... zometeen maar eens aan een grondig luisteronderzoek onderwerpen. :D |
Jaah! Tis koel bandje!
|
hmm minder... vind ze wel aardig... maar om het nou cd van het jaar te noemen... tjezus... tool-achtig?... haha....
|
Citaat:
vind je niet? ik was een beetje in een euforische stemming toen ik het topic schreef |
ik grijp wel wat van ag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zei ik : Tool -achitg, bij mij haalt ook niets het bij Tool (al komt Deftones en Dredg dicht ind e buurt). Maar tool-achtig, heb je de zanglijnen gehoord, de aparte gitaarbreaks? Het drumwerk af en toe? luister nogmaals. |
Citaat:
Wel een goede band, maar lang geen cd van het jaar. Ow trouwens, kben um nu ff aan het luisteren: de zang lijkt echt HEEL ERG op de zanger van Taproot... GrtZ |
ach de drums zijn zeker goed, maar voor de rest is het gaar, met irritante zang. bijna slaapverwekkend. (n)
|
Citaat:
ik had me cd van het jaar gecorrigeerd, ik was in een vreselijk euforische stemming toen ik het schreef (lees: beschonken) en was onder indruk van stem enzo :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fuck you :P |
ben jij trouwens om 00:38 al zat? Meer zuipen, maat!
|
Citaat:
Ik had het ook niet over zat zijn, beschonken is wat anders. |
Ik vind Pulse Ultra best wel leuk. ;)
|
om welke cd gaat het dan? Ik vind Headspace nou niet echt het toonbeeld van kewle shit.
Live pissen ze ook behoorlijk naast de pot. Veel te eentonig. :( |
zo anders up je even een oud topic zeg, tering
pulse ultra vorig jaar live gezien, goede band |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |