![]() |
[TK] berini racemonster
Ik heb een berini scooter te koop staan, het is een donker blauwe scooter. Dit jaar heb ik hem helemaal opgeknapt, er zit onderandere een handgemaakte uitlaat onder, een nieuwe 70 cc, een 19 mm carb en een sportfilter.Dit moet nog ingereden worden maar dan gaat deze scooter ook zeker 120 km p/u.
Foto's op aanvraag! Voor meer info PM me maar! Prijs: bied maar wat Het gaat om zown scooter: http://www.tweewielerreus.nl/Berini-striker.jpg |
dat heb je zitten op z'n orginele krukas? :|
En 120km/h... op z'n teller zeker? ;) En die uitlaat lijkt me vrij standaard... :confused: |
Citaat:
EN idd op de orginele krukas volgens mij, dus ik persoonlijk zou hem begrenzen. Deze scooter was voor mij gewoon vervoer voor naar mijn werk. De enige reden waarom deze snelle onderdelen erop zitten is omdat de orginele onderdelen vrij moeilijk te verkrijgen zijn. |
Citaat:
Als jou dat lukt met die onderdeerltjes mag je dat mij ook wel eens leren ;) Die Handgemaakte uitlaat is gewoon van metrakit ook zeker? |
Citaat:
|
Ik ga even een slotje aanvragen want ik kom er net achter dat het een gestolen scooter is..dus ik breng um naar de politie..
|
:d :d :d :d :d
|
:d:d:d
|
lol :D
|
haha :D
|
:) Bedankt voor je eerlijkheid zal ik maar zeggen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |