Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   meisje boven pijnlijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1250148)

sunnygirl123 20-08-2005 20:10

meisje boven pijnlijk

Als mijn vriend en ik het doen en ik ga boven, krijg ik een branderig gevoel. Dit heb ik alleen met dit 'standje'. Dat branderige gevoel trekt enigzins weg als we even doorgaan, maar het blijft pijnlijk.:s

Komt iemand dit probleem bekend voor? En kan je er wat aan doen?

Mariekje* 20-08-2005 21:11

Als ik boven op zit heb is het bij mij ook altijd pijnlijk. Niet zozeer een branderig gevoel, maar fijn is anders. Vooral op de momenten dat hij vrij diep gaat kan ik bijna wel janken. :|

Je kan een beetje afwisselen wat betreft je houding en kijken wat dan het prettigste voelt. :) Ik zelf ben maar gewoon geheel gestopt met 'boven-op' zitten...

Kladderkatje 20-08-2005 23:30

héél véél glijmiddel kan wonderen doen!
verder kun je andere standjes uitproberen als je dit niet fijn vindt.

gekmeisje18 21-08-2005 10:38

Citaat:

Kladderkatje schreef op 21-08-2005 @ 00:30 :

INDERDAAD :D
god bless degene die glijmiddel heeft uitgevonden.

Mariekje* 21-08-2005 11:10

Citaat:

Kladderkatje schreef op 21-08-2005 @ 00:30 :

True, maar dan blijft het bij mij vooralsnog pijnlijk. Het verhelpt enkel het branderige gevoel een beetje. :|

teddybeer1983 21-08-2005 11:53

Als de vrouw boven op zit licht het standje nog niet vast. Er zijn nl. heel wat veschillende manieren waarbij de vrouw bovenop zit. Bij die verschillende manieren is de 'inval' van de penis elke keer anders en misschien zitten er wel standjes bij die geen pijn doen.

Verder nog ff zeggen dat je een standje dat pijn doet natuurlijk helemaal niet moet doen, want pijn en seks zijn twee woorden die niet bij elkaar horen.

Baas-J 21-08-2005 14:43

zou zeggen laat het standje dat jij boven zit hangen.... zonde van de sex als je er niet van geniet, en er zijn genoeg andere standjes die hardstikke lekker zijn :D ;)

Cytherea 21-08-2005 14:49

Citaat:

Baas-J schreef op 21-08-2005 @ 15:43 :
zou zeggen laat het standje dat jij boven zit hangen.... zonde van de sex als je er niet van geniet, en er zijn genoeg andere standjes die hardstikke lekker zijn :D ;)
ik vind die toch wel het lekkerste. als ik die zou moeten missen :|

Je kunt een andere hoek proberen natuurlijk. Hang over hem heen en laat hem jou doen of ga ongeveer op 45 graden zitten. (y)

maar als ik je post nog eens doorlees zou ik zeggen dat je gewoon glijmiddel moet gebruiken.

Thee Muts 21-08-2005 19:59

Citaat:

Cytherea schreef op 21-08-2005 @ 15:49 :
ik vind die toch wel het lekkerste. als ik die zou moeten missen :|
Ja, inderdaad... Plus, het voordeel van bovenop zitten, is dat je in feite de controle voor een groot deel zelf in de hand hebt, en je dus zelf kunt bepalen hoe snel, hoe diep en in welke hoek hij bij je binnenkomt en welke bewegingen er worden gemaakt.

Maar gezien het feit dat jij het over een branderig gevoel hebt, denk ik dat glijmiddel het probleem voor een groot deel wel op zal lossen.

juno 21-08-2005 22:43

Plus je wordt als je wat meer sexueel ervaring hebt wat 'losser". Het blijft niet altijd zo strak als in het begin, en dan doet het geen pijn meer.

de andere tips zijn al genoemd: glijmiddel en houding opzoeken die wel comfortabel is. Als het bij meisje boven in iedere variant plus glijmiddel pijn blijft doen, dan doe je dit standje voorlopig even niet. Jullie moeten het nog leren, dat komt allemaal vanzelf wel.

Jolankaas 30-08-2005 18:51

Ik heb ook best vaak last van branderig gevoel, ik houd niet van bovenop zitten maar kan het daardoor kómen dan?

En als je vriend diep in je komt als je bovenop zit kan het inderdaad erg pijn doen, heeft te maken met je baarmoedermond dacht ik?

Thee Muts 30-08-2005 18:59

Citaat:

Jolankaas schreef op 30-08-2005 @ 19:51 :
Ik heb ook best vaak last van branderig gevoel, ik houd niet van bovenop zitten maar kan het daardoor kómen dan?

En als je vriend diep in je komt als je bovenop zit kan het inderdaad erg pijn doen, heeft te maken met je baarmoedermond dacht ik?

Ja, daar kan hij dan tegenaan stoten idd. Maar als je dit aan hem aangeeft en vraagt of hij iets rustiger wil doen, dan zou het gewoon goed moeten gaan :)

En een branderig gevoel komt voort uit het vele schuren daarbeneden, en in bepaalde houdingen kan het zijn dat het bij jou meer schuurt waardoor het dus snel een branderig gevoel geeft. Maar het is niet zo dat het voor een meisje bovenop standaard schuurt, dat is voor iedereen net weer anders natuurlijk.

little nemo 30-08-2005 20:27

gelukkig geen last van :)

maar zit t gevoel aan de buitenkant of meer van binnen ..?

justhanna 30-08-2005 21:57

Citaat:

juno schreef op 21-08-2005 @ 23:43 :
Plus je wordt als je wat meer sexueel ervaring hebt wat 'losser". Het blijft niet altijd zo strak als in het begin, en dan doet het geen pijn meer.

Dan ben ik blijkbaar vreemd want ik ben ondertussen al 2 jaar seksueel actief en wordt echt niet "losser"

@ Topicstarter:
Zelf heb ik alleen last als ik hem in me laat komen, daarna meestal niet meer, gelukkig.
Wat ik wel jammer vind is dat ik, in tegenstelling tot wat hier wordt gezegt, maar weinig voel als ik bovenop zit...

AngelLena 31-08-2005 11:59

Probeer wat verschillende hoeken en wat naar voren of achteren te schuiven. De hoek waarop hij in je komt kan veel te maken hebben met de gradatie pijn, als je een beetje een goede hoek hebt zou het eigenlijk geen pijn mogen doen.

Jolankaas 31-08-2005 16:36

Citaat:

justhanna schreef op 30-08-2005 @ 22:57 :
Dan ben ik blijkbaar vreemd want ik ben ondertussen al 2 jaar seksueel actief en wordt echt niet "losser"

@ Topicstarter:
Zelf heb ik alleen last als ik hem in me laat komen, daarna meestal niet meer, gelukkig.
Wat ik wel jammer vind is dat ik, in tegenstelling tot wat hier wordt gezegt, maar weinig voel als ik bovenop zit...

Al deze dingen 'heb ik ook.

flupkeflup 31-08-2005 16:40

Ik vind dat ook niet zo lekker, soms ook pijnlijk maar ik vind het vooral vervelend dat ik dan zoveel moet bewegen en dan word ik moe :o ik lig liever te genieten terwijl hij stoot :o :p

BrunetJuh 02-09-2005 14:34

Ik vind dat juist een heerlijk standje, en ik kom er best makkelijk op klaar. Al moet hij noei te hard mee gaan doen. Ik wil wel zelf een beetje mijn tempo bepalen, dan is het zeker lekker!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.