![]() |
Lar
Hallow allemaal
Ik ben deze zomervakantie op vakantie geweest naar Aussie! Ik heb daar een heel leuk en knap vriendje ontmoet.. alleen 1 probleem hij is 18! (Ik heb mijn vriendinnen 16 verteld) omdat ik het heel erg oud vindt! Hij mag aal auto rijden enzo.. maar ook omdat hij knap is kan hij veel meiden versieren en omdat hij zover weg woont kan hij heel makkelijk vreemdgaan! SMSje's sturen is erg duur 1,50 per SMS!!! ik weet niet of ik het moet doorzetten wat vinden jullie?? :confused: |
je bent 13, hij 18, hij woont aan de andere kant van de wereld......denk na
|
Hoe bedoel je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet er voor gaan hoor, echte liefde overwint alles! :)
|
Citaat:
|
Moet ik nu zeggen dat het niks wordt? :confused:
|
Ik krijg om een of andere rare manier het idee dat je geplayed wordt.
Dat betekend: niet doorgaan WTF betekend de titel trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het probleem met kangaroes is dat het de schapen van Schotland zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet niet wat een kangaroe aan SOA's kan overdragen, maar doe het sowieso wel veilig met je vriendje.
|
Ik kanm hierop niet eens antwoorden.
Slotjeeee |
Citaat:
Citaat:
Oh ja: lol @ topic, die 18-jarige Aussie is een zielige kansloze pedo, slotje en neem nog een breezer! (y) |
Citaat:
en een flinke " :rolleyes: " :p |
naja je kan ook msnen, das praktisch gratis....
en tja...tis wel erg uitzichtloos... :s |
|
Denk toch na! Je bent gewoon een simpel 'vakantievriendinnetje' van hem geweest! :rolleyes: Ik denk niet dat hij een relatie wil met een 13 jarige griet, uit Nederland.
|
Citaat:
Of wat is er tegenwoordig hìp? |
Is het nog steeds open?
Vergeet hem hij zag je gewoon als een speeltje. Welke jongen van 18 wil nou iets met een meisje van 13. Zelf ik met 16 jaar zou niks met iemand van 13 hebben. Veels te grote achterstand kan je geen goede conversatie meehouden. |
TS zegt nix meer...
|
Forget it.
|
geniaal dat mensen hier op in gaan.
zo'n lief naief meisje dat denkt dat liefde bijzonder genoeg is om een vriendje 4000 km verderop te hebben :S |
Citaat:
|
Dit is een grapje, toch?
|
Laat ik jullie iets vertellen?? dit was mijn situatie 10 jaar geleden... Ik ging dit vertellen omdat ik weten wat met van deze situatie vinden :) ... jullie keuren het meteen af Foei! :nono: ... Ik heb nu een fantatsische vriend ookal is hij 5 jaar ouder ik woon nu in Aussie... en we zijn erg gelukkig enehh.....
Ik ben zwanger :p julliee (n) (n) (n) ~XxX~ Iris |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enneuh... Aussie? :confused: :rolleyes: |
Ja je komt echt over als iemand van 23 meid. (y)
Veel plezier |
Citaat:
:p |
whatever :rolleyes: ..
tip..: als je zo'n lulverhaal verzint van dat je 23 bent. zet dan niet je eigen internetsite hier op.. edit: ohh trouwens nog gefeliciteerd met je 13e verjaardag: Geboortedatum: 18-08-1992 (http://www.imonline.nl/kizzie_lovertje) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*proest* :D
|
BWA HA HA
Bedankt, mijn dag is weer goed (y) :D |
Sim-pel, gewoon skypen of mailen.
|
Haha. Ook al is ze 13, ze doet VWO?! :eek:
|
hihihi
|
Best vermakelijk topic dit :D
@Inges: Dusty!! :o |
Ze heeft een topic op Werk, Geld en Recht aangemaakt. Ze is overduidelijk 13... Breezah... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht eigenlijk meer aan een lulverhaal, maar bij nader inzien is dit een kutverhaal. (n)
|
Ach, toen wij dertien waren hadden we ook onmogelijke verliefdheden op onbereikbare idolen. Laat haar!
|
Hahahaa, ik heb smakelijk gelachen :)
|
Klinkt zeker na het 2e berichtje zeer onwaarschijnlijk dit :)
Mocht t eerste wel waar zijn en t 2e niet, dan moet je je bednken dat je die jongen mss 1 à 2 keer per jaar zal zien en dat gaat ws neit bepaald werken mocht dat 2e wel waar zijn en dat eerste zo lang terug: Leer typen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |