![]() |
Guess which movie!
jaja door het nieuwe raad-mijn-quote topic moest ik meteen weer aan deze geweldige site denken. de naam zegt het al, raad gewoon de film. mijn record tot nu toe is 12 op een rij, maar ik ga oefenen!
www.guesswhichmovie.com/ wat halen jullie? zullen we er een competitie vanmaken? :) |
damn ik zie nu pas dat je 4 foto's per film kan kijken, dan wordt het al wat makkelijker :D ik snapte al niet hoe ze zoveel rondes konden maken
|
Omg ik ben hier slecht in. Dat wordt veel afleiden. Na 20 foto's zal ik mijn score eens posten. :o
|
Mooi spel :cool:
10 goed :| |
lukt me nu ook wel aardig :), volgens mij hebben ze per ronde maar een beperkt aantal films dus ik ga me eens aanmelden zodat ik mijn stand kan opslaan en niet steeds ronde 1 moet spelen, want die weet ik nu ook wel. heeft iemand al ontdekt hoe je kan zien welk film het wél was als je het fout had? ik kan het niet vinden, of ben ik nou zo blind?
|
11 goed. Maar ik had er een paar dezelfde inzitten. En ik herken het ook gewoon niet. Men in Black bijvoorbeeld, die film heb ik toch wel een keer of 2 3 gezien, maar ik herkende niets. Mijn broertje dan weer wel. :o
|
Ha ik heb mn score naar 17 weten te brengen :)
|
Ik heb deze versie ook eens gezien met 200 vragen.
Anyway: Cumulative Results Correct: 17 Incorrect: 3 Percent: 85 % |
nou dit zijn dus 16 rondes met elk 20 vragen, dat is meer dan 200 :p
|
Die reclame is wel irritant.
3 van de 20 goed :o |
na 3 rondes 53% :/
|
18/20
|
8/20
|
haha, lol @ die tweede vraag :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Correct: 9
Incorrect: 11 Percent: 45 % |
Round 1 Completed
Round 1 Results Correct: 19 Incorrect: 1 Percent: 95 % Cumulative Results Correct: 19 Incorrect: 1 Percent: 95 % Round 2 Completed Round 2 Results Correct: 19 Incorrect: 1 Percent: 95 % Cumulative Results Correct: 57 Incorrect: 3 Percent: 95 % |
En nou vind ik het wel genoeg -m.a.w. meteen de eerste fout in ronde3 :|-
|
wordt het echt moeilijker dan per ronde, want ik ben nog steeds ronde 1 aan het doen (nog niet aangemeld) :D
|
Round 1 Results
Correct: 15 Incorrect: 5 Percent: 75 % Cumulative Results Correct: 15 Incorrect: 5 Percent: 75 % Cumulative Results Correct: 15 Incorrect: 5 Percent: 75 % |
ik ben te ongeduldig voor dit gedoe :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |