![]() |
wat is dit?
Ik voel me nu al ongeveer 2 maand echt heel moe, ik heb geen zin om ook maar iets te doen, moet steeds huilen, en voel me "raar in m'n hoofd".
Ook kan ik soms gewoon niet eten, ik krijg het domweg niet weg. 'k ga morgen bloed laten prikken (misschien Pfeiffer?), maar wil toch graag weten of iemand hier een idee heeft. Ook voelt het steeds aan alsof ik ergens heel bang voor ben. |
het kan idd pfeiffer zijn. hebje misschien ok last van keelpijn?? dat duidt er nl ook wel eens op.. of dat je lymfeklieren zijn opgezet.
het kan ook heel goed wat anders zijn. ijzer tekort bijv.. maar dat hoor je wel van de dokter. |
Ik heb Pfeiffer en voel me precies zoals jij het beschrijft, ik ben vooral vaak erg moe en daardoor ook snel huilerig en in de war (soms lijkt het alsof ik droom, terwijl ik wakker ben, dat is echt een naar gevoel om een hele dag te hebben; wanneer ik dat heb, ben ik ook snel bang, voor vanalles).
Ik heb ook niet erg honger, bijna niet. Droge dingen krijg ik niet goed weg, dus eet ik vooral yoghurt met fruit. Soms ben ik ook echt te misselijk om iets te eten (heel naar gevoel van misselijkheid). Maar ik heb helemaal geen last van m'n keel, ook niet van m'n klieren. |
Tja ik ben geen medicus (dus doe ik daar ook geen uitspraken over ;) ). Maar mijn ervaring met dat soort dingetjes is dat je er niet mee rond moet blijven lopen maar gewoon naar een arts toe moet gaan....Als je er mee rond blijft lopen kan (let op: kan, hoeft dus niet) het erger worden.
Succes ermee (y) F. |
Citaat:
Naja, ff aankijken hoe lang die misselijkheid nog duurt... Maar ik word er echt niet goed van. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij heb ik dus wel vaker last van misselijkheid ed... Nu houdt het alleen opvallend een lange tijd aan. |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Andijvie schreef op 21-08-2005 @ 11:20 : Ik heb Pfeiffer en voel me precies zoals jij het beschrijft, ik ben vooral vaak erg moe en daardoor ook snel huilerig en in de war (soms lijkt het alsof ik droom, terwijl ik wakker ben, dat is echt een naar gevoel om een hele dag te hebben; wanneer ik dat heb, ben ik ook snel bang, voor vanalles). Ik heb ook niet erg honger, bijna niet. Droge dingen krijg ik niet goed weg, dus eet ik vooral yoghurt met fruit. Soms ben ik ook echt te misselijk om iets te eten (heel naar gevoel van misselijkheid). Maar ik heb helemaal geen last van m'n keel, ook niet van m'n klieren. -------- Heb je ook zo'n "flauwvallerig" gevoel als je (lang) staat? Vooral onder de douche gaan vind ik een ramp. Hoelang duurt het bij jouw al en heb je verder nog tips waardoor je je iets beter voelt? |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds ik ijzerpillen slik, gaat 't wel wat beter, voor mijn gevoel. Ik ben minder snel flauw, maar nog wel snel erg moe. Ik doe gewoon alles heel rustig, ga vroeg slapen, slaap goed, en dat gaat wel ok. Binnenkort begin ik aan een nieuwe studie, ik hoop dat 't dan niet erger gaat worden. |
Ik heb nu wel last van m'n keel, naar gevoel :| Slikken voelt echt akelig en ademen voelt ook raar, heel ruw en pijnlijk. Hopelijk trekt het weer weg, want dit kan ik écht niet gebruiken nu... Die vermoeidheid is al erg genoeg :|
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder veel water drinken, maar dat is sowieso goed. |
Duurde dan best wel lang voordat je de uitslag had van dat bloedprikken. Ga zo naar het ziekenhuis, en ben nu dus al 3 dagen bang voor de uitslag.
Ik ben hartstikke moe, maar wel om 6.30 wakker :confused: Hoop eigenlijk dat er pfeiffer uitkomt, heb me daar nu al wel een beetje op ingesteld, en dan zijn er in ieder geval geen andere rare dingen aan de hand. |
Citaat:
@ TS: 't Zou inderdaad pfeiffer kunnen zijn. Ik heb zelf een tijdje geleden ook pfeiffer gehad en voelde me precies zoals jij beschrijft.. |
Yup. 't Kan Pfeiffer zijn. En het kan een ijzer tekort zijn. En het kan cytomegalie zijn. En je kan depressief zijn. En het kan een flinke griep zijn. En het kan vast nog een heleboel andere dingen zijn.
|
Citaat:
Bloedonderzoekje duurt volgens mij vrijwel altijd 2 weken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: