![]() |
Snow (informer)
Onder wat voor genre valt "informer" van "Snow"? En wie weet een aantal titels die vergelijkbaar zijn?
|
hallo? Niemand met een goede smaak voor muziek?
|
TS heeft wel een goed gevoel voor humor :>
|
Citaat:
janozedaddiemiesnomiehefableejem...ailikkieboemboemdaun ofzoiets |
Citaat:
|
Smakeloze crossover van dancehall en rap, gepolijst tot een brokje top 40-lawaai.
Nog meer van die diarree? Rednex / Cotten-Eye Joe. brrrr |
Citaat:
Nee wat jij noemt is kut, Snow was gewoon een man van de straat weet je.... |
Citaat:
Dit nummer blijf ik verder nog steeds behoorlijk kut vinden. Ik moet plots zelfs terugdenken aan Kris Kross met Jump. Volgens mij word ik gewoon door demonen geambeteerd. |
Citaat:
:( Ik had er inderdaad een';)' bij moeten zetten. En het nummer is leuk om heel af en toe te horen, that's it. Overigens heb ik Kris Kross nog eens nagedaan met de playbackshow op m'n basisschool. Eerste plaats 4 sho negro! |
waar gaat dit topic over
|
Citaat:
Ik hoop niet dat je dit echt meent. |
er begint me iets te dagen.
iets |
Citaat:
Maar als je snow met informer niet kent moet je echt op een internaat hebben gezeten. |
Citaat:
|
Mmmz, normalitair ben ik geen voorstander van top40- hits, maar ik vind deze toch echt wel leuk klinken. Dus het was een serieuze vraag :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, mij interesseerd het eigenlijk niet zo of jullie het een kutnummer vinden, de vraag was of er vergelijkbare nummers zijn, en wat de titels daarvan zijn |
Volgens mij komt het origineel rechtstreeks uit 1994!
Ik zeg hard nummer. Nieuwe versie nog niet gehoord. |
Heeft iemand een remix van Snow gemaakt?!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanilla Ice (en dan niet zijn latere Korn covers)
|
Het is best een grappig nummer, en in de clip loopt er van die karaoke ondertiteling mee. Is ook wel nodig.
|
Het origineel is kvlt (y)
Hoe hard om dat onder het poolen te draaien in de lokale poolhall \m/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |