![]() |
hoe zie je dat het nep is
hey
ik hoorde dat er enkele bepaalde kenmerken waren, waaraan je kon zien of kleren al dan niet nep zijn kennen jullie er? |
wel het echte kennen en in bestaande winkels (eBay is geen winkel) kopen ?
kuttopic |
how to spot if a lacoste is fake => google
|
ik zie het meestal goed, toch als het merken zijn waarvan ik iets afweet. Ik kan het herkennen door:
omdat ik de collecties ken; omdat ik de fouten in de kledingsstukken kan zien (bv: Bikkembergs sport t-shirt met daarop dan "Dirk Bikkembergs" :nono: ); en als ik twijfel en ik kan aan de stof voelen dan weet ik het zeker. Een getraind oog is er twee waard ;) |
Wat boeit het in godsnaam als je het verschil niet eens ziet?
|
meestal staat er dan op het etiket van het t-shirt niet het juiste merk..
|
Citaat:
|
de merken die nageaapt worden zijn vaak te lelijk en fout om je druk over te maken, dus waarm er moeite aan verkwisten.
|
toen mijn broertje een von dutch shirt mocht kopen in turkije, zat er een versace logo in de kraag. :)
|
ik bedoelde meer de echte kenmerken
bv bij een lv, als daar door het logo gestikt is, is hij zoizo fake kijk maar eens rond, 9-10 hebben er zo een |
Citaat:
Ik heb zelf een namaak Breitling. Perfecte replica incluis het automatische opwindsysteem voor 50 euro. |
Citaat:
|
luis vuitton
|
Citaat:
|
Ik denk dat je vooral naar de afwerking en stiksels moet kijken, ook hoe de stof aanvoelt kan al een indicatie zijn. :o
In China hebben ze namaken en copyeren tot kunst verheven, ben er zelf twee keer ingestonken. Dacht ik een orginele Japanse CD gekocht te hebben, blijkt het gewoon een namaak te zijn opgenomen op CDR Cd's. :eek: Off topic, Japanse CD's hebben ALTIJD de tekst... jasrac op CD of boekje staan (Japanse buma/stemra! zie logo) http://www.karaoke-king.com/images/logo_jasrac.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een nepbloesje herken je meestal aan het prijskaartje. Schrijffouten in de merknaam duiden ook al wel eens op namaak.
Wat ook nog kan helpen: aan de kust worden op verschillende plaatsen truitjes van Red Bull verkocht. Daar haal je de namaak gemakkelijk uit, want Red Bull verkoopt helemaal geen truitjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nike maakt al jaren al hun sportschoenen in landen als Hongarije, Tailand en Azie! (Hebben zelfs geen eigen fabrieken, alleen degisn afdelingen). |
Citaat:
|
Er bestaan ook hele goede nep tassen, die zijn wel van echt leer. Zijn ook stevig en mooi, vaak ook wat duurder.
|
Citaat:
en geld verdienen aan de domheid van decadente menschen is gewoon sowieso per saldo bruter dan zelf een "symbool" worden van decadentie. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic; je moet idd vaak goed weten hoe het echte merk eruitziet, om te kunnen zien of het echt of nep is, de stoffen en stiksels zijn vaak wel het opvallendst. |
Citaat:
|
Citaat:
D&G: Made in Italy Dirk Bikkembergs Couture: Made in Belgium Thomas Burberry: Made in Spain Dsquared²: Made in Italy nuja, dat zijn toch wel merken die je regelmatig ziet. Daarbovenop zijn alle designer kledij gemaakt in het thuisland van de designer, meestal nog door een klein prive atelier (en dat zijn dan ook merken :) ) |
Citaat:
|
ik hou wel van nep
en mark wat ben je toch een filosoof <3 |
Boeie!
|
briljante kick zus (n)
|
Je ziet het verschil toch wel, en alles in Turkije is nep qua kleding. ;)
|
ik zag afgelopen zondag een meisje en die had zelf het ralph lauren logo er op gemaakt, met verf.
dat is nep. :) |
respect voor haar ;) (Y)
|
ze had het echt ook opvallend groter dan het echte logo gemaakt :cool:
|
toen ik in spanje was sloeg een 14jarige meisje (type woonwagensnollie) haar moeder in haar gezicht omdat ze een deisel shirt had gekocht ipv een diesel shirt.
'maaaaaaaaaaaaaam IEDEREEN heeft dat in de gaten hoor' 'welnee lieverd'. 'weeeeel ik kan me daar echt niet in vertonen maaaaaaaaam' 'stel je niet zo aan lief' PATS. het was eigenlijk wel komisch :o |
:d
|
de stof is van een slechtere kwaliteit en naden ed zijn minder goed afgewerkt
|
Citaat:
haha neej niemand heeft dat in de gaten joh lieverd hihi |
Ik zou wel een Deisel shirt willen hebben, eigenlijk.
Giccu Lalph Rauren Hommy Tilfiger |
Tommy Bilvinger:(
|
Citaat:
Nee ff serieus, hoe kom je daaraan dan ? |
Ik heb zelf wel eens een Balcelona riem gekocht. Barcelona voor Chinezen :o Dat was vrij stom, ik had het niet in de gaten en mijn broer lachte mij vrij hard uit :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |