![]() |
wel of niet gelaktte nagels??
wat vinden jullie??
ik vind het persoonlijk wel mooi als je lange nagels hebt die gelakt zijn.. |
Ik niet. Zit niet lekker.
|
Kort/zonder nagellak. (y)
|
Ik vind nagellak wel leuk.
Bij mij ziet het er alleen na een dag al niet meer uit, dus heb ik ook geen zin meer om ze te lakken. |
Ik lak ze heel soms met kleurloze lak.
|
Citaat:
ik had rode nagellak maar die is opgedroogd lange nagels zijn vies |
:o hoe minder make up, des te beter
|
Korte verzorgde nagels MET nagellak. (y)
|
vind ik niet zo mooi
|
Citaat:
geen groene/blauwe/zwarte afgebladderde nagellak :nono: |
Ik lak alleen mn teennagels, de rest in onpraktisch want ik mag er niet mee werken en na een dag of 2 ziet het er ook niet meer mooi uit. En als je vaak je nagels lakt worden ze geel, das vies.
|
I.v.m. werk zijn mijn nagels kort & ongelakt.
Vroeger had ik lange nagels met french manicure, wat een gedoe :eek: |
zâhlang ut maah gèn nepnagels zèn dat is ech te lèlijk.
Doe maah kog en zondâh nagellak |
:D :D :D
Zodat je goed kan werken op de boederij met varkens? :D |
Citaat:
|
Redelijk korte nagels, vaak kleurloos gelakt...
Teennagels doe ik vaak ook wel, zeker in de zomer. |
Nee, ik hou niet van gelakte nageltjes. Ik deed het vroeger toen ik klein was, maar daar ben ik gelukkig vanaf gestapt. Zonder nagellak vind ik er verzorgder uitzien.
|
ik ben er te lui voor
|
Ik vind het heel mooi, lange en gelakte nagels. (y)
Ik lak ze elke week wel een keer. :) Maar hou alleen van zachte kleurtjes, zoals transparant, licht bruin, licht roze of parelmoer. Geen felle kleuren of dingetjes erop en zo. Ook kunstnagels vind ik niet mooi, dat is niet natuurlijk meer. Gewoon je eigen nagels met een mooi kleurtje erop. :) Teennagels mogen van mij wel wat donkerder, omdat je dat niet zo goed ziet. Als die niet gelakt zijn heb je echt meteen van die kale voeten vind ik. :p ( Ik vind het vooral belangrijk dat nagels verzorgd zijn. Iig mooi geknipt en gevijld. ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
met nagellak maar wel verzorgd (y)
|
Heel soms, meestal gaan ze nadat ik de nagellak eraf heb gehaald scheuren.
Liever zonder |
Ik heb blauwe nagellak. Ik had het een keer op mijn nagels gesmeerd en het lichtte op in blacklight en toen wilde ik sterven :)
Meestal zijn mijn nagels zwart en soms ben ik in een dolle bui en lak ik ze paars :) Ze zijn erg kort en afgeknabbeld :) Maarja mijn handen zijn toch al kankerlelijk dus wat maakt het allemaal uit :) Ik voel me niet zo gothic zonder nagellak :) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
kort. En lakken is teveel werk.
|
ik lak mn nagels denk ik iets van twee keer per jaar
|
Lange scherpe nagels \M/ Gelakt is vaak wel mooier, maar doe het dan wel goed.
|
ik ga niet verder dan french manicure
|
Korte nagels met french manicure, rode, roze of doorzichtige nagellak.
|
Korte nagels, en vaak ongelakt, anders doorzichtig.
M'n teennagels lak ik wel. |
Citaat:
|
teennagels gelakt...(mijne zijn momenteel knalroze :p )
|
lange nagels, en dan wel gelakt, heb ik zelf tenminste wel altijd, bevalt prima, en staat ook netter.
|
Ik lak mijn teenagels met doorzichtige en verstevigende nagellak, niet omdat ik verwijfd ben maar omdat mijn nagels scheuren als gek. Mijn gewone nagels ook, maar die lak ik niet :nono:
|
gelakte nagels kunnen leuk zijn (y) alleen geen lange gelakte nagels dat is dan weer ranzig
|
mijn nagels werken de laatste tijd niet meer zo mee. maar ze moeten toch kort en ongelakt zijn voor werk.
anders vind ik lange nagels met rode/zwarte/zilveren nagellak wel mooi. teennagels lak ik meestal wel omdat ik dat mooier vind. |
ik gebruik meestal kleurloze nagellak
|
Ik heb nu best lange nagels maar ik weet ook niet hoe die daar zo ineens komen.
En het maakt mij niet uit maar ik vind kortere nagels eigenlijk handiger en mooier. En ik lak ze als ik niks te doen heb en me dood verveel en dan heb ik weer geen zin het te laten drogen en dan is het binnen een uur weer d'r af. |
korte nagels zonder nagellak (y)
|
soms vind ik het wel leuk om ze gewoon met een blanke nagellak te lakken , maar als ik het er na een tijdje weer af haal vind ik zonder mooier..
dus geen gelakte nagels ;) |
ik snap best dat spellen soms lastig kan zijn, zeker met vervoegde werkwoorden, maar hoe kom je bij gelakte met dubbel 't'? :confused:
ja ik lak mijn nagels meestal wel omdat ik dat mooier vind en dan zie je geen rauwranden :evil: |
:o ik heb aan 1 hand lange nagels om goed te kunnen gitaar spelen... zou lakken wat zijn :o
|
Ik vind nagellak ook wel mooi, maar meestal alleen bij wat langere nagels.. Alleen mag ik zelf geen nagellak dragen, want ik werk met vleeswaren.. :(
|
Altijd kort en zonder nagellak, want lange nagels vind ik lastig bij typen en gitaarspelen enz.
|
he bah nee, nagellak is gay, net als te lange nagels.
dit gaat op voor heren en dames. |
Citaat:
|
ik vind het helemaal niks eigelijk, vind het te onnatuurlijk lijken..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |