![]() |
Durf jij je geaardheid te openbaren??
Je hoort steeds vaker dat mensen niet durven te zeggen dat ze homo, lesbisch of bi zijn. Veel forummers zijn hier anoniem en durven er wel voor uit te komen als ze het zijn. Nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig hoe de verdeling hier is, laat je stem dus gelden.
Ik ben vergeten de keuze bi (man) of bi (vrouw) aan te maken, mijn excuses hiervoor. |
Ik ben een hetero vrouw en ik durf ervoor uit te komen.
|
Citaat:
|
Vrouw en hetero
|
Citaat:
|
Ben ook hetero... en vrouw! Schaam me nerges voor :p
|
Ik voel me 'n vreemde eend in de bijt. :( :p
|
Hoezo 'steeds vaker' komen ze er niet voor uit? Het is toch gigantisch hip om bi te zijn!
|
ik ben hip, ik ben hetero
met jongetjes houd ik het liever bij een gewone vriendschap (y) |
Vrouw hetero en zeer gelukkig zo als ik nu ben ;)
SilverBlue |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik durf er niet voor uit te komen dat ik hetero ben, dus zeg ik altijd maar dat ik lesbisch ben. ben een man btw.
|
Vrouw en hetero
|
Ik ben hetero en vrouw, en durf er ook heus overuit te komen. Al ben ik soms wat twijfelachtig, maar ik houd het maar op hetero..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger lag hier een taboe op, die is nu steeds meer aan het verdwijnen... Ik weet neit waar jij de afgelopen jaren gezeten hebt, maar als er in steeds meer landen het homohuwelijk geaccepteerd wordt voor de wet, lijkt het me niet dat mensen er steeds moeilijker voor uit durven te komen:o |
Citaat:
Verder heb ik gestemd op hetero vrouw; en ja daar durf ik wel voor uit te komen. Als ik lesbisch zou zijn, zou ik daar denk ik toch wel moeite mee hebben hoor, om daar voor uit te komen, omdat je dan toch ''anders'' bent. |
Citaat:
|
Hetero, man.
|
Ik ben niet gedefinieerd hetero, homo of bi. En ik kom daar wel voor uit tegen mensen die het willen weten of die ik beter ken. Ik hang het echter niet aan de grote klok :)
|
Verbazend dat er hier gewoon echt geen homo's zitten :s
|
Bisexueel
|
Op de 1 of andere manier vertrouw ik dat bi zijn niet zo... Heb het gevoel dat er veel meer mensen zeggen dat ze het zijn, maar het eigenlijk niet echt zijn... Weet ook niet waarom eigenlijk.
Maar goed, ik ben hetero. |
Citaat:
|
Ik heb gestemd op hetero, maar denk soms wel eens bi te zijn. Ik ben daar nog steeds niet helemaal over uit. :o
Maar hetero of bi, ik durf voor mijn geaardheid uit te komen. In deze samenleving hoor je je daar niet meer voor te schamen. |
Citaat:
Vrouw en hetero, btw. |
Citaat:
|
hetero man
|
Citaat:
|
vrouw en hetero :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat er tegenwoordig op zich wel gemakkelijk over wordt gedaan, maar dat is meer de algemene opinie. Je krijgt toch echt wel te maken met vooral negatieve reacties als je het erover hebt, geloof ik. Ach, ik weet niet:P |
Citaat:
|
Hetero man en geen schaamte :)
|
Ik doe alsof ik hermafrodiet ben, maar voor mijn hetero-zijn durf ik wel uit te komen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het allemaal wel :D |
Citaat:
En dat "niet op een geslacht maar op een persoon vallen" is precies zoals het is, dat is geen slap gewauwel . Jij hebt die gevoelens misschien niet, maar dat wil niet zeggen dat het gelijk onzin is . |
Citaat:
|
Ik heb niet de behoefte om tegen iedereen te zeggen dat ik hetero ben, alleen als er mogelijk onduidelijkheid is.
|
nee
|
K ben hetero, maar twijfel wel eens of k bi ben. Af en toe heb k eg de neiging om andere meiden te zoenen.... K ben dr nog nie helemaal uit, dus k ga dr ook niet mee te koop lopen dat k t (nog) niet weet. Als k bi ben, dan kom k daar wel gwoon voor uit.
|
Citaat:
|
Man, hetero.
|
Hetero, man.
|
Laat ik hier eventjes iets zeggen. ik ben man en hetero en vind het allemaal ver over de lijn aan het gaan.
Ik vind het persoonlijk een schande dat holebi's met hun geaardheid naar buiten moeten komen, wij gaan toch ook niet op straat gaan schreeuwen : "ik ben een man en ik wil enkel vrouwen" Laat iedereen zichzelf zijn, en als je verliefd bent, ook al is dat op iemand van hetzelfde geslacht, is het aan jou om aan jezelf toe te geven, ok, ik voel wat ik voel , en het dan tegen de persoon in kwestie toegeven, niet meer of minder ! dacht ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |