![]() |
Te koop: walkman
Ik heb nog een walkman liggen van Philips, is nog zo goed als nieuw. Er zitten sony-oordopjes bij, en een adapter.
Ik vraag er 20 euro voor, of iets te ruilen van Star Wars of LotR |
E 20,-- ?!?!
euhm, een walkman kost tegenwoordig nieuw net zo duur, en een wat goedkoper merk zelfs goedkoper.. |
Ik heb nog een oude walkman liggen. Doet het nog goed (:)) met oordoppies. het merk is Casio.
|
Sony heeft gewoon nog walkmans van rond de 60 euro.. dus gooi je vooroordelen ff weg
|
hoog beginnen he, dan is er vanzelf iemand die iets lager biedt :) (tactiek)
Maar 15 vind ik ook ok. Als iemand interesse heeft: joeljedi@hotmail.com Wel op komen halen, of iets afspreken ofzo. |
welk model?
|
Citaat:
|
hmm klinkt niet al te best.. ik dacht dat je misschien een echt goede walkman wilde verkopen (met magnesium behuizing)
|
Citaat:
|
Citaat:
*UPDATE* er zitten Philips oordopjes bij. Het is een Q8846 of zoiets. Iig een goeie: Bandjes (DUH) Radio (digitaal, AM FM, 5 opsla-functies) Goeie adapter 18 uur (of was het nou 28 uur) batterij-live 2 batterijen Bijna niet gebruikt: dit komt doordat de 1e kapot was, die had ik in de zon laten liggen, en toen kreeg ik een nieuwe, maar toen kocht ik een minidisc. Blauw met zilver. haak voor je riem. (ook afneembaar) |
Ok, wie wil dit rotding kopen? Ik moet ervan af. (niet gratis nee) een mooie poster van Star Wars will define :) Of LotR is ook goed.
|
Voor 15 euro wil ik 'm best kopen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |