![]() |
Tips om buikje/ brede heupen te verdoezelen....
hallo,
ik had graag geweten op welke manier je het beste je buikje en je brede heupen verdoezelt.... de laatste tijd draag ik gewoon een los tshirtje dat niet spant.... maar is natuurlijk niet zo mooi.... dus graag wat tips!!!! |
Niks verbergen, sportschool zwembad rondjes lopen fietsen.
|
wijde kleren aandoen of een vadsige gothic worden :o
maar je kan ook gewoon sporten ofzo :o |
jezelf intapen met ducktape (y) :):)
|
|
Een linnen broek zou je dan kunnen proberen.
|
draag geen kleding die te strak zit, dat accentueert alles alleen maar meer.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
2: *aai* *denkt er over na verloren punten te retourneren* |
Gewoon niet meer naar buiten gaan, dat werkt bij mij ook altijd :) (y) :confused:
|
Citaat:
|
zwarte kleding wil wel helpen en dan niet te strak maar ook niet te wijd
|
gewoon niet meer eten, papzak
|
vrienden maken die nog veel vetter zijn
|
Ik hou altijd mijn buik in als er mensen langslopen.
|
Een fout die veel mensen maken is, losse kledij dragen... Dat verhult misschien wel, maar je ziet er ook 10kg zwaarder uit...
Kledij mag gerust wat aansluiten, ook al heb je een buikje of brede heupen. Als je een taille hebt, dan kan je die accentueren, zodat je de aandacht van je heupen verlegt naar je taille. Dit kan je doen door gecentreerde kledingstukken te dragen: leuke bloesjes, ... Als je een buikje hebt, draag dan geen heubbroeken, maar broeken die iets hoger komen, zodat je buik er niet over 'hangt'. |
Citaat:
en ik denk niet dat de ts dik is ofzo, maar gewoon een beetje eh |
Citaat:
|
Zwart en verticale lijnen zorgen voor een dunnere look.
|
Citaat:
|
Draag een RIEM om je buik :) :)
|
Lepra, 'Minder eten papzak' slaat echt nergens op, want dan verdwijnen haar heupen niet maar de rest van haar vlees wel en dan is ze uit proportie :nono:
|
Citaat:
das heul wat anders... pff, ik ga pitten |
:d
|
Citaat:
gezond gaan eten, niet minder en sporten. zwemmen en hardlopen should do the trick. |
ik kijk nog al eens naar make-overprogramma's en wat daar altijd in wordt gezegd: verdoezel niet, maar accentueer je mooie lichaamsdingen :D. dus bv: als je mooie boobies hebt, draag dan een lekker diepe V-hals.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik ben aan t eten :( bah
idd, show je boobies :( |
Citaat:
btw hielp jij mij op LL aan eten en drinken? |
minder eten en meer bewegen (y)
maar niet strakke truitjes tot halverwegen je heupen helpen ook en hemdjes met bredere bandjes, broeken die een heel klein beetje losser zitten, schoenen met een hogere hak (bv cowboylaarzen ofzo, dan lijk je langer) volgens mij heb ik issues :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net nog 10km wezen hardlopen (Y)
|
Ik vind een buikje of wat vetrandjes helemaal niet erg bij chix0rs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm.. Ik heb ook brede heupen maar niet zo erg een buikje.. Maar ik dacht dat jongens (mannen) dat mooi vonden (brede heupen)? Ik schaam me er iig niet voor, trek vanalles aan, als t mij maar goedzit :o En idd, leg het accent op je lichaamsdelen die je wel mooi vindt :)
|
Brede heupen betekent taille,
En taille is Super mooi,vrouwelijk&sexy...Dus...Accentueer je taille! Riemen, zwarte kleding etc |
ja maar je taille accentueren als je gewoon een lardass bent lijkt me ook niet de bedoeling. me dunkt.
|
Citaat:
Hahahahahha Men moet gewoon die vette reet meer bewegen en van al die excuses afstappen, pijn en moeite horen bij leven. |
je had vanmiddag oprah moeten kijken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
ik keek toevallig :$ |
Citaat:
|
oprah wordt snachts herhaald
|
Soms heb je ook brede heupen zonder dat je daar veel vet hebt zitten...Dat heb ik helaas :( niet leuk hoeveel je ook traint smaller word het niet...
Maar ja idd als het vet is gewoon sporten gezond eten etc |
Citaat:
dadelijk gaat 'ie nog kijken daar zie ik hem wel voor aan.:( of niet dan steve? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |