![]() |
Hoe was je weekend?
ja en wat heb je gebruikt??
nou? |
wauw wel 0 reacties, en was het niet zo dat de topicstarter begint?
doe het dan goed doos! |
jointjes, sangria, martini en een klein beetje bier.
was op een feestje. En het was gezellig. |
ey niks aanmerken op mijn openen van topics technieken he!
ik had leuk vsje und uh voor het eerst gbl gedaan en dat was vet relaxt!! :D lange tijd niet zo happy van drugs geweest. euh en verder mdma, pep, bier, blowtje, jeweettoch ;) jij dan? heheh :p |
sjaaaaah .... moet ik wel echt ff heel goed na gaan denken hoor..
zaterdag moest ik werken dus na me werk 3x roseetje. toen eeh nog tijd staan lulen een dronken wijf bekeken die flipte en in elkaar gerost werd... ja andere verhalen zijn interessanter dan die van mij hoor nou toen kwam ik thuus.. wijn bier sleep zondag... eehm dat was gisteren, weet ik nie meer? |
wat saaai! :p
volgende week ga je ff laten zien hoe het wel moet juh! |
jaaaahaa want dan is er een fucking ''soep''tuinfeest in mijn tuin!
|
vergeet ik helemaaaal de polite?! was dat vrijdag? toen was ik inde stad, jaja komt ook nie veel voor..
bier, wijn, mixdrankjes, veel roken en sochtends dus een alarm tegen gekomen! en toen 112 gebelt voor t eeerst in me leven! |
Zaterdag was ik in Antwerpen. Niks gebruikt, maar zondag, olalala, was ik uit in Haarlem (ja dat kan op zondag en het was nog druk ook).
En toen had ik 3 wijn en 1 wodka op. En teveel sigaretten. Maar goed, het was zondag. De rustdag. |
ik las net dat jij zondag niet rookte
|
wiet
|
Citaat:
|
Haarlem Jazz op zaterdag met Ephedra, wijn, wiet en Absinth
|
Citaat:
|
nou ik wil ook weten wat iedereen gedaan heeft :mad:
ik ben niet nieuwschierig |
Lowlands; bier, hasj, ephedra
|
Citaat:
|
wiet, whisky, bier
|
Ik heb niet zo veel gedaan want ik was nog moe van het weekend ervoor :o
Zaterdag een festival, dat was leuk- bier enzo, en daarna nog iets drinken- ook bier enzo. Boeiend :) Ik heb bedacht dat ik op mijn verjaardag eens wiet wil proberen. (y) |
Citaat:
|
Uuuhm, heel veel wiet en hasj en bier en ephedra.
|
rum met cola bier en een beetje mdma (y)
|
Citaat:
|
De trein pakken richting nederlandsch limburg en zorgen dat je 18+ bent. Weinig moeilijks aan verder :p
|
bier wiet hash, en d'n b zuigt aarsch
|
Citaat:
|
guarana, niet veel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groene thee?
|
Citaat:
|
Hasje, leuk enzo natuurlijk.
|
Hasje x5 , Havana Club en cest tout :>.
|
lowlands... dus bier, wijn, wiet en hasj ... vrijdag en zaterdag niet zoveel, zondag weet ik niet precies meer maar ik heb nu nog steeds een kater
|
lowlands.. veeel martini, pep (met dank aan EZblade (Y)) en mdma.
|
lowlands + lowlands pre-party: pep, mdma, coke, hash en drank.
|
Citaat:
jij was straight edge!!! Damnnn.. Geen halve maatregelen qua de edge breken :D |
Citaat:
|
@lowlands:
van donderdag t/m zondagochtend bijna nonstop drank, hasj, wiet en pep. Tussendoor nog 2x xtc gedaan en toen werd het zondagochtend in mijn tent zwart voor mijn ogen en werd ik wakker met 1 schoen aan en een vieze kauwgom |
Citaat:
|
Citaat:
of anders bezoek je mij maar als ik eindelijk een kamer heb? :p |
staight edge is gay
|
lowlands: bier, wodka, rose, wiet en hasj
ik ben braaf.;) |
Citaat:
|
De laatste keer dat ik absinth dronk smaakte het meer naar anijs dan naar mint :confused:
|
Er zijn zoveeeeeel soorten absynth.
Van echte absynth met bestanddelen waar je van begint te hallucineren (illegaal sinds jaren) en de wijdverspreide 'gewone' zeeeer straffe absynth (rond de 70%, maar kan ook minder zijn) waarbij hij dan nog verschillende smaken kan hebben: pepermunt, anijs, ... hangt ervan af waar het goedje van gemaakt is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lowlands :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |