![]() |
Flash probleem
Soms als ik een topic open (ik gebruik firefox) en er staat zo'n flash advertentie komt er een foutmelding en sluit mijn hele browser ineens af.. :(
Is hier iets tegen te doen? |
*adblocken doen we niet aan*
edit: Okay! :P |
Iemand anders heeft hem ook:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1251108 |
Heb hier ff getest, geen problemen met:
Internet Explorer 6, Windows XP Internet Explorer 5.5, Windows 98 Avant Browser (IE6), Windows XP Opera 8.02, Windows XP Firefox 1.0.6, Linux i686 Konqueror 3.4, Linux i686 Wel met: Firefox 1.0.6, Windows XP :o |
Citaat:
|
Wat dacht je van het component installeren, wil weleens werken ;)
|
Citaat:
En installeer dan flash plugin en controleer dan of je er nog steeds last van hebt. Als je er nog steeds last van hebt, post dan wat meer info in [centraal] webbrowsing. Ook raad ik je aan om al je computerproblemen in de goede subfora te posten. :nono: (het is jammer dat er meer mensen zijn, die hun computerproblemen niet in de goede subfora posten) :( |
Hoort dit hier? :confused:
Ik doel dus op software & multimedia |
Hier heb ik dan weer totaal geen last van :o
(goh, hoe zou dat komen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PLUS ik blokkeer alle servers die ongevraagd mijn browser toegankelijkheid aanpassen (flashbanners die het hele scherm opvullen zodat mijn browser tijdelijk onbruikbaar is. regelmatig zonder of met een niet werkende 'close" knop. Nee bedankt, die mag je houden) En ik blokkeer alle servers die dingen aan mijn browser toevoegen die ik niet wil hebben. (intellitxt en meer van die zooi) En tja, op de eerste 2 punten is webads 100% schuldig geweest dus staan ze inderdaad in mijn adblock. Alleen kan niemand het bewijzen behalve dat ik het nu zeg dus valt er weinig aan te bannen :) |
Citaat:
FF 1.0.6 zonder extensies; FreeBSD; Flashplayer voor Linux 7. Nu flash eraf geflikkerd en ik crash niet meer. Maar wel irri. |
Ik heb hier eerlijk gezegd geen last van. :confused:
En nee, ik heb geen adblocker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |