![]() |
een vraagje aan de heren
Er is al vaak de mening gevraagd of wij meiden gespierde jongens beter vinden dan jongens die niet gespierd zijn. Nu een vraag aan de heren hier: wat vinden jullie van gespierde meiden?
|
YUCK!!!!! :eek: :o (n)
|
Citaat:
|
Een beetje mag, maar niet te veel.
|
Nee, houd ik niet van, al heeft mijn vriendinnetje best gespierde armen/schouders. Dat is gewoon aanleg bij haar, maar dat vind ik helemaal niet storend. Je ziet het ook niet echt, vind ik dan.
|
Ik ben dan wel geen jongen maar antwoord lekker toch ;)
Ik vind het bij een meisje niet mooi. Bij een meisje hoort (naar mijn idee) alles lekker zacht te zijn.. mooi rond en lekker natuurlijk. Overdreven gespierd ziet er sowieso niet natuurlijk uit.. Alleen het buikje mag lekker mooi strak zijn (geen blokjes ofzo) maar dat zijn niet perse spieren.. Hij moet namelijk wel zacht blijven :) Nee gespierd vind ik bij mannen al geen potje, laat staan bij vrouwen :) |
Ik houd wel van een beetje zachtigheid.
Dus geen spieren kweken aub! |
kben ook meisje, maar ga lekker toch antwoorden
hele gespierde jongens zijn ook niet leuwk maar gespierde meisjes zijn vreselijk meisjes moeten mooi en zacht en liev zijn, ook qua uiterlijk :) |
Ik vind er niks aan als een meisje gespierd is. Waar ik uitga komt er ook een meisje dat heel gespierd is, ze doet zeker en vast aan bodybuilding, dat zie je gewoon. Je ziet dan duidelijk aan de reacties van de jongens dat ze het maar niks vinden en ik dus ook niet
|
lelijk..
|
slank en een strak lichaam = prima
wasbordjes en gespierd = goor |
*zucht opgelucht dat ze niet gespierd hoeft te worden*
|
een beetje wasbord en gespierde armen is wel mooi, maar het moet geen kerel worden
|
Citaat:
Mjah.. ik vin wasbord al erg bij vrouw.. en van die gespierde armen is ook erg.. naja.. ik ben een vrouw dus tja wat wil je ;) |
Ik vind het bij meiden niet mooi, bij mezelf zou ik het echter verwelkomen ;)
Genesis |
Das toch stom zeggen. Dus een meisje die slank is zou niet fanatiek aan een sport moeten gaan doen omdat ze dan een wasbordje krijgt?? sorry ik ga echt niet mijn sport er voor laten het kan me niks intresseren wat een ander er van vind. Kun je toch niks aan doen als je dat hebt?
|
Ik antwoord toch lekkerrr :D
Mooi gespierd = strak vind ik helemaal niet lelijk bij een meisje of jongen Te gespierd vind ik bij jongen en meisje allebei niet mooi, komt beetje overdreven over |
Citaat:
|
Gespierde meiden, nee dank je. Ik vind een meisje met een wat voller figuur en ronde vormen veel mooier. :)
|
Zo'n kontje wil ik ook wel :D
http://www.amazonprofiles.net/annier...ivieccio03.jpg Maar deze benen niet :eek: http://www.amazonprofiles.net/debila...szewski02c.jpg En waar zijn die tieten naartoe? :confused: http://www.amazonprofiles.net/bettypariso/b01c.jpg |
Lelijk
|
Citaat:
En je moet je inderdaad niets aantrekken van wat een ander vindt, want je vindt vast wel iemand die het wel mooi vindt :) Ik (en meerderen) gaf alleen mijn mening maar ;) |
Citaat:
@The Bachelor: Ik snap wat je bedoelt :) Ik vind het bij een man als het niet teveel is wel mooi, maar bij een vrouw eigenlijk helemaal niet. Een strak/glad buikie is wat anders dan een wasbord en een wasbord vind ik lelijk :) Slank zijn is ook iets anders dan gespierd zijn, en gespierd is ook lelijk. En inderdaad, brede schouders zijn zeker niet mooi. |
Nee ik vind het bij vrouwen echt vies !!, bij vrouwen is het juist belangrijk dat het allemaal lekker strak zit dat vind ik wel mooi. Hou niet zo van los zittende kwabben enzo :p
|
Neej het liefst normaal of een wat voller figuur.. gewoon strak van het sporten is ook nog mooi, maar niet dat je echt al die spieren ziet enzo...
|
Maar een strakke buik, met lichte blokjes is dat dan ni mooi?
Want dat vind ik voor een meisje, kei knap!! |
(ben een meisje)
Ik vind het wel mooi. Niet die foto's natuurlijk, maar zoiets als Geri. Een vriendin van mij wint van alle jongens uit de klas met handjedrukken :D |
Ik vind een beetje gespierd wel mooi, maar jongens 'mogen' wel gespierder dan meisjes. Natuurlijk ook niet zo als die foto's hierboven, want dat vind ik voor zowel jongens als meisjes :eek:
|
hmmm... k train 12 uur in de week aan dansen... en hierdoor heb ik best wat spieren...maar niet zo overdreven....
ik heb gelijnde kuiten, een platte buik met iets blokjes en als ik mijn armen span zie je wat spieren :) uhm, niet veel dus, maar gewoon een beetje. kan dat wel???? k kan er ook niks aan doen dat we moeten opdrukken enzo :( das gewoon goed voor de snelheid. sterke spieren zorgen ervoor dat je je passen snel en goed kan uitvoeren. |
Op zich zien meisjes er veel mooier enzo uit als ze niet gespierd zijn enzo. Maar ik wil meer dan alleen seks (seks ook hoor :D) dus ik zou erg blij zijn met goed ontwikkelde spieren bij haar.
|
kijk dit is nu overdreven en is dus niet mooi. zoiets vind ik trouwens ook overdreven bij een man. maar gewoon een beetje gespierd is goed. ;) :D dan hoef je tenminste niet bang te zijn dat je haar botten per ongeluk breekt. ;) :D
|
dit is dus duidelijk een voorbeeld van een mannelijk figuur kweken, erg lelijk dus
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |