![]() |
2 schilderijen
omdat men hier niet normaal kan reageren heb ik de ofot's weggehaald. Je mening onderbouw je maar met hoe het wel kan.
|
Die bovenste vind ik niet mooi.
De indeling van het doek(?) vind ik lelijk, vooral door de inkleuring van de restvorm. Die tweede is op zich wel mooi, maar over het algemeen is er aan beide gezichten iets niet juist. Daardoor ziet het er een beetje raar uit |
die gezichten zijn helemaal correct :)
|
Citaat:
Misschien helpt dit |
dat komt omdat ik neit recht boven het schilderij sta, dush et ligt aan de foto en niet aan het schilderij. Ik heb het net nagekeken op het schilderij.
|
Citaat:
(hoewel ik denk dat het toch daar niet aan ligt) |
ik weet zeker dat het daar aan ligt want als ik naar links kijk zie ik dat schilderij staan en het ziet er anders uit op de foto. En ik vind deze foto goed genoeg.
|
De onderkant van het onderste gezicht vind ik ook scheef.
|
:nono: als je geen kritiek kan verdragen, moet je er ook niet om vragen.
ik krijg de kriebels van de eerste en de 2e klopt niet. |
Citaat:
Citaat:
|
|
1e vind ik wel okay
de 2e is echt scheef ja :) wil je geen andere foto plaatsen? |
ik heb geen camera
en ik laat dit topic wel sluiten als rooster zich niet normaal kan gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Laat maar sluiten en open dan een nieuwe met betere foto's en zet er meteen bij dat je geen helpende kritiek kan verdragen. |
Citaat:
dat is niet helpend jouw kritiek. Het is gewoon een kut foto en ik zeg dat. :) |
Citaat:
Maar foto's kun nog zo lelijk zijn, daar ligt het in dit geval niet aan Ik geef het maar op, ik krijg het niet voor mekaar om de waarheid jouw kop in te krijgen. |
ik ben het er mee eens dat foto's een hoop kunnen laten verdwijnen of er anders ui laten zien. Die camera waarmee het is gemaakt heeft ook geen goede resolutie. Maar ik heb geen betere, en op dit moment geen.
|
Dicht op verzoek van de TS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |