![]() |
Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Hier kun je met je nieuwste aanwinsten pronken :cool: .
Ik heb dinsdag Final Fantasy Dawn of souls (FF 1 & 2) voor de Gba binnen gekregen (y) . |
Grand Theft Auto: San Andreas
en ik ga wss WoW eindelijk eens kopen(nu al1 nog in breda een "wow-tegoed kaartjes winkel vinden) en AoE III pre-orderen wss |
Battlefield 2
|
Ik heb er twee tegelijk gekocht, namelijk The Dig en Max Payne :cool: (y)
|
world of warcraft
|
Tekken 5, meteen maar een PS2 bij gekocht :p
|
Citaat:
Heb sinds kort ook een ps2, vroeger ps1 en kon het niet laten, ik moet al die classics (GT 4, MGS 3) spelen, tekken 3 was toen ook wel stoer! |
Citaat:
|
Deus Ex 2 voor 10 Euro, nog niet aan begonnen, ben nu halverwege deel 1 ofzo :o :cool:
|
Diablo II + Expension :cool:
|
Citaat:
|
nfsu2 ds
|
Wipeout Pure voor de PSP
|
Ik denk C&C Generals De Luxe Edition was een koop je €29.95
Ik download meer spellen:D |
Sims 2: Studentenleven
|
Citaat:
|
En net Crouching Tiger Hidden Dragon (PS2)
|
Guild Wars.
|
Citaat:
|
Gekocht? GTA:SA (PS2)
|
WoW
|
Citaat:
|
WoW
|
Citaat:
Aan de andere kant de farce die het 2e deel is. (alle goede elementen uit het origineel slopen en dan vervangen door elementen die slechter zijn dan de slechte dingen uit het origineel....) Zelfs het hele augmentations systeem was een RAMP in deel 2... Mijn laatste aankoop: World of Warcraft :) |
Resident Evil 4
Da's opzich alweer een tijdje terug, ik kocht het spel meteen toen ik het voor het eerst in de winkel zag. Dope game. :) |
GTA:SA voor Xbox
|
Btw, zijn er nog leuke Xbox/ps2/Gamecube spellen uitgekomen de laatste tijd, ik wil wel weer eens wat kopen maar een tijdje niet bijgehouden wat er uit kwam vanwege mn nieuwe pc.
|
Euh, volgens mij is dat nog steeds Half-Life 2, in de week dat ie uitkwam, ik download spellen meestal. Branden is goedkoper he?
Ohja, vanmorgen heb ik dus Fifa 2005 gekregen van mn broertje, omdat ik nu moet trainen voor een weddenschap dat ik hem binnen een week kan verslaan. :cool: |
wario ware voor de gamecube
|
bomberman voor de DS
|
world of warcraft, en strax zo'n 60 dagen pasje :p
|
Gistren ff .hack//Quarantine gehaald. Gistrennacht net deel 3 uitgespeeld, dus dat komt mooi uit.
Heb ook Sonic Megacollection voor de ps2 geaald. 30 euro voor sonic 1,2,3,sonic&knuckles, sonic3d, de sonic2&3 Knuckles conversies, spinball de game gear spellen, robotnick mean bean machine, Comix Zone (had ik nog op de sega, super spel \o/). Dat wordt ff retroën de komende weken :cool: |
Citaat:
Ik zie wel. Daarom ben ik ook eerst met deel 1 begonnen. |
Juh, ik heb eens Daikatana voor 5 euro gekocht. Baal ik nog steeds van :o
Gelukkig heb ik hem tegelijk met Undying gehaald die ook 5 euro was en die het meer dan zeker wél waard was :cool: |
Lufia & The Fortress of Doom
voor de Snes. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De eerste Deus Ex is overigens wel geweldig :) |
Als laatste heb ik gekocht: Half-Life 2 collectors edition
|
Games for Windows 3.1
Sindsdien download ik alles :) |
Citaat:
|
battlefield 1942 of Ghost Recon 1, iig lang geleden voor het laatst wat gekocht.
|
Kirby voor de DS, maar dat is alweer een tijdje terug.
|
Rainbow six 3: raven shield.
|
een DS + mario party
edit: mario 64 bedoel ik hú |
POP1 op de GC .... leuk spelletje... maar k ben nu m,eer bezig met Zelda op de Gba en op de GC dus
|
driv3r
|
Citaat:
|
BATTLEFIELD 2
beste spel ooit :p |
Citaat:
|
Metal Gear Solid 3 amerikaans
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |