![]() |
[Foto's] Nieuwe probeerseltjes
http://mucky80.tripod.com/muckysphotoalbum/id17.html
Graag uw mening Het kan wel zijn dat de pagina wat traag laadt maar ben te lui om alles opnieuw te doen. :bloos: |
De enige die ik eruit vind springen is de eerste van rechts en de eerste van links. Daar blijf je langer naar kijken dan naar die anderen.
Die anderen vind ik niet echt bijzonder, boeiend, origineel o.i.d. Komt waarschijnlijk omdat door de lichtval bij de zwart/witte ze er wat vreemder uitzien, ik kan niet goed zien wat het zijn, dus blijf je langer kijken. |
wrm zet je een oude man in de spiegel en niet een mooie vrouw of wat dan ook
zou al een stuk interessanter zijn |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overgeslaan worden is ook een reactie ;) , maar kan de foto's niet zien ( er is iets mis met mn internet)
|
Citaat:
Maar dan wel een onbruikbare reactie en die ontvang ik liever niet. |
Die 1e van rechts is idd wel mooi. De rest vind ik niet veel soeps ze zijn neit spannend dat komt door het oogpunt vanwaar je gefotografeerd hebt hoogte van alles. Doe er iets origineels mee. deze vind ik niet zo leuk.
|
die met dat jongetje trouwens ook wel!...
|
Iedereen al bedankt voor de reacties! :)
|
ik vind het straatbeeld met het portret van een vrouw rechtsonder in de hoek heel erg mooi. ik heb hem als mijn achtergrond :)
|
Citaat:
|
heb men mening in je gasteboek der gezet...
von der 1een beetje uitspringe en da is degene met die buizen die uit de grond steken. :confused: |
:confused:
|
Up.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |