![]() |
lowlands evaluatie 2
heeft deze editie je lifestyle verandert?
|
:rolleyes:
|
je roloogt je vader maar als die je niet sexueel weet te bevredigen maar tegen mij hou je je kankersmoel :)
|
Ik weet wel dat ik een post-lowlandsdepressie heb, en steeds maar zoek naar muntjes, mijn blokkenschema en overal op de grond ga zitten ipv op een stoel of bank.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
'nee heb je, ja kun je krijgen'
- wat nou vol, past best nog iemand bij - waarom 2u wachten op de bus als je verderop het hek open kunt knippen? en slapen is voor mietjes.. douchen en aerobeds ook |
oja de douches waren echt fucked up
|
je hoort ook niet te douchen op festivals.
uit principe. je valt zowieso uit de toon, iedereen stinkt dus ik denk dat mensen je wel raar aan gaan kijken als je er zo fris bij loopt. |
Lekker ruikende mensen zijn idd serieus eng...
|
ik heb niet gedouched en ik sta versteld van mezelf
ik heb heel veel forummers gezien maar was niet op de meeting het was geweldig en ik weet nu weer wat ik gemist heb |
Ik heb nog nooit op een festival gedoucht. In de bomvolle trein vanmorgen hing ook een enorme stanklucht. In Harderwijk stapte een kakmadam in en haar reactie daarop was dan ook "Hemeltjelief, wat hebben jullie uitgespookt?!" :D :cool: (y)
|
Citaat:
|
het was echt geweldig (y) wel teveel forummers gezien. :D
ook van lifestyle :p |
Citaat:
(oeh, nu weet ik weer wat ik ging downloaden) |
ik had me dit jaar voorgenomen om een keer te gaan douchen maar elke keer als ik weer eens naar dat gebouw liep en de rijen zag dacht ik 'fok die douche' en heb ik het maar opgegeven.
en toen we naar huis gingen vandaag zocht ik in de burger king naar m'n muntjes :confused: |
Ik heb ook veul teveul forummers gezien en ik herkende ze allemaal niet :cool:
|
lepra stond vlakbij mijn tent, dus ik heb vast wel meer forummers gezien
|
lepra gezien en EPD gezien en mortischa gezien en rockaholic ofzoiets met die vriend gezien etc etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was echt te hyper op die meeting :D |
Citaat:
|
Citaat:
@cha00t en metal: dat maak ik zelf wel lekker uit:p |
He Lepra ik ging voordringen in de rij voor de ingang van het festival terrein en je sprak me daar op aan maar je herkende me niet :nono:
|
Citaat:
|
tsja waarom niet douchen, het is gewoon lekker om te douchen vooral die vrijdagochtend toen het zo warm was.
ik was ookniet op die meeting, kwam pas om een uur het terrein op. veel mensen op die meeting? |
en avelon sloeg me vanmorgen zomaar op mn reet :|
hoe durft ze |
Citaat:
|
Ohja de meeting ik was er wel heel de avond maar ik heb niet echt gelet of er forummers bij elkaar stonden :confused:
|
ik kan me dus TOTAAL niks meer van die meeting herinneren :| behalve dat ik zin had in bier maar te lui/dronken was om naar de bar te lopen dus heeft Bert de hele tijd bier gehaald ofzo :D
|
Citaat:
Die meeting heb ik vrij kort geattendeerd. Toen ben ik gaan slapen :) |
ik heb van 11 tot 4 daar gestaan :D samen met Collega, Vlokkentest en EPD
|
Citaat:
ha ik dacht ik zeg ook maar niks ik zou niet weten wat :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stond volgens mij een keer samen met ZerO voor de spiegel
|
oh en ik herkende echt superveel mensen van gezicht (noe, hermione, poorleno, rogue?, mortischa, otis?, lepra, vixen enzz) maar niemand zou toch weten wie ik was, dus niet mee gesproken. (behalve met brittt)
|
Citaat:
|
Vrij weinig forummers gezien eigenlijk, of ik herken ze gewoon niet, kan ook nog. Kruimel gezien, elke dag, maja, dat krijg je als het je buurvrouw is, Mennuz paar keer tegen het lijf gelopen, Ufke direct bij de poort al tegengekomen, later ook nog bij de 24 uurs tent.
Verder niet echt op gelet eigenlijk. Zo af en toe wel vermoedens gehad, maar wist het nooit echt zeker. Maar was weer mooi feestje (y) |
oh ja mennuz die liep 2 dagen vrijwel de hele dag met ons mee
|
Citaat:
Das wel vet, natuurlijk. |
Citaat:
|
|
Citaat:
En toen was je al weg. |
Citaat:
kankerpunkers :cool: |
Citaat: