![]() |
Wedstrijdthema poll
Stemmen maar!
Ik heb alle voorstellen erin geplaatst.. Het is meerkeuze, dus kies voor alles wat jou enigzins interessant lijkt. Het onderwerp met de meeste stemmen wint dan. :) |
Ik heb dromen, twijfel, vooruitgang en illusie gestemd, omdat die me 't meest interessant lijken :).
|
- Dromen
- Het slechte in de mens - Twijfel - Illusie |
geld, vooruitgang
PLEASE GEEN DROMEN :( |
twijfel, vooruitgang, religie, tijd, geld
Citaat:
|
Citaat:
:o en gehad bij de kunstbende, please iets nieuws |
tijd en illusie
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al veel te vaak een opdracht m.b.t. dromen of droomvakanties gehad, ik vind het onderwerp absoluut niet meer uitdagend. En te breed. |
Ik zal, als jullie het ermee eens zijn, de poll om 20.00 sluiten.
Doezel mag dan deze 'ART-contest I' (we noemen het zo maar voor het gemak) voor geopend verklaren in een nieuw topic. |
PANTIEES! :o
|
Citaat:
|
Zullen we de poll maar donderdag eindigen?
|
Ik met mijn autoriteit als fb (:evil: ) heb besloten om samen met doezel de 'ArtContest' te gaan leiden.
En ik sluit de poll woensdagavond +/- 20.00. Dan moet het onderwerp zo langzamerhand wel duidelijk zijn. |
Citaat:
|
vrij lame keuze is t geworden.
|
De poll is gesloten. De uitslag is de volgende:
1. Illusie (23 stemmen) 2. Slechte in de mens (22 stemmen) 3. Dromen (18 stemmen Er zullen twee topics geopend worden. Een voor je inzending, maximaal 1 inzending. Het tweede topic is het chat topic hier kun je elkaars werk becommentariseren. Misschien dat we later nog een topic openen voor de jury. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens met Ieke :)
|
*gaat beginnen*
|
Gaat de wedstrijd nog officieel beginnen eigenlijk..?
|
Vroeg ik me ook nog af, ja.
|
Ik ga ermee bezig, zal niet lang meer duren.
|
N00dles, al wat opgeschoten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is de uiterste datum dat je het mag inleveren?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |