![]() |
Between The Buried And Me - Alaska
"Mathcore" band die ook niet schuwt om een nummer compleet om te gooien richting een dredgy achtig nummer. Technische whatever-core die melodie incl synths aandurft. Ik hoor er zelfs wat Opeth achtige dingen in terug.
1. All Bodies 2. Alaska 3. Croakies And Boatshoes 4. Selkies: The Endless Obsession 5. Breathe In, Breathe Out 6. Roboturner 7. Backwards Marathon 8. Medicine Wheel 9. The Primer 10. Autodidact 11. Laser Speed e-Card: http://www.victoryrecords.com/BETWEE...DANDME/ECARDS/ ouder liedje: http://betweentheburiedandme.com/audio/btbamsilent4.mp3 |
in eerste instantie vond ik hem minder als Silent Sircus en de ST maar na vaker luisteren ben ik er toch achter dat deze een stuk beter is als Silent Sircus en misschien ook nog wel als de ST.
Vette riffs ook weer en zang is er ook op vooruit gegaan, betere productie als op Silent Circus en een betere drummer... Vind het alleen jammer dat ze de synthesizer meer zijn gaan gebruiken voor de rest 1 van mijn favoriete platen van dit jaar. |
cool. Heb m zelf nog niet binnen dus ik ben benieuwd :)
|
harde band! :)
|
die 1e cd vond ik echt geweldig.
Foute metal afgewisseld met technische passages die niet zouden misstaan op een dillinger/cephalic plaat. En dan plotseling overgaan in halve singer/songwriter achtige praktijken van die (inmiddels ex) drummer. Die 2e vond ik onsamenhangend en too much. Misschien dat dit iets is, ik moet ze ooit nog live zien |
ik werd zaterdagnacht nog gedwongen om een liedje heel vaak te beluisteren en dat is ook het enige wat ik ervan ken en die vond ik opzich wel redelijk. ik ben niet enorm enthousiast ermee ofzo.
|
Citaat:
nummers werden toch altijd geschreven door Paul Waggoner en Tommy? |
Eerste 2 albums vind ik beiden vet! Ook het heavy-metal stukje is hilarisch.
ben benieuwd |
Citaat:
'between buried and me' was de 1e. end aar zong de drummer perfect clean op. |
drummers moeten niet zingen.
|
Citaat:
|
math->essentieel
ik ga straks even luisteren. |
Citaat:
|
heb die eerste cd van ze in de aanbieding. Vind dr niet echt veel aan eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
wat een meesterlijke plaat. Top 10 materiaal!
|
Citaat:
WAT EEN FUCKING GENIALE PLAAT!!!! |
Citaat:
Briljant. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |