Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   TE snel klaarkomen (tips?) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=125158)

niem 12-06-2002 11:09

TE snel klaarkomen (tips?)

ok mijn vriend zit dus ook meet een probleem, eerst wilde hij het er nooit over hebben, maar na lang praten heeft hij het eindelijk gezegd..

hij komt veelste snel klaar, met enkele secondes is het gedaan en vervolgens blijft zijn ding voor enkele uren op non actief staan...

jah hierdoor is de sex natuurlijk razendsnel voorbij...

weet iemand iets hoe je dat ding kan trainen of hoe je het 'klaarkomen' kan vertragen?

jojoba! 12-06-2002 11:36

Ik denk niet dat dat zomaar gaat hoor, maar je kunt dat met het voorspel een beetje oplossen.
Door bijvoorbeeld zijn penis niet te veel te prikkelen bijvoorbeeld aftrekken. Want dan is ie meestal een heel eind op weg om klaar te komen.

Mischien helpt dat ??

Bij mij wel in ieder geval ;)

Groetjes !!

The_Vampire 12-06-2002 11:46

Als ie het voelt komen, efkes 10 secondjes ophouden. Of even aan iets heel vervelend denken ofzo. Het is bewezen dat anti depresivia het vervroegd klaarkomen ook voor een stuk oplossen. Er zijn pilletjes te verkrijgen op basis van die ene stof die in die anti depresivia zit. Nadeel hiervan is dat je die pilletjes een uur ofzo voordien moet innemen, wat het vrijheids gevoel wel belemmerd.

Triloxigen 12-06-2002 12:14

Soms gewoon eventjes ophouden met bewegn en het proberen tegen te houden, doe ik ook weleens :D:D
Duurt het lekker lang :/

Alleen als je het te vaak doet wil het helemaa niet meer :D:D

STAR86 12-06-2002 12:27

Dat is best wel lastig ja! Heb ik ook wel eens gehad met mijn vriend. Als je nou met je vriend afspreekt dat, als jij hem bv. aftrekt, hij het op tijd aangeeft als hij het eraan voelt komen. Als je dan stopt en gewoon even wat gaat, whatever, dan is hij even wat minder opgewonden en dan kun je daarna weer rustig verder gaan. Op die manier kan de seks best lang duren en als je het vaak genoeg op deze manier doet, misschien leert hij het dan vanzelf wel te onderdrukken. Ik hoop voor jullie dat het lukt. Veel succes ermee.

Oen 12-06-2002 13:22

Vroeger toen de mens nog een staart had ging het allemaal veeel gemakkelijker, want door het op en neer gaan van de staart (kwispelen) oefen je een spier die je kan gebruiken om het komen te regelen. Deze spier is nu nog steeds te trainen.
Wat en hoe train je deze spier?
Je zit op een stoel (heel gemakkelijk, doe het altijd op school), en dan ga je een spier spannen die vanuit je lul naar je anus loopt deze probeer je zo'n 2 seconden in te houden (te spannen) en dan weer los laten (ontspanne), dit doe je zo'n 20 keer achter elkaar.
Dit is een hele simpele training die je gemakkelijk op school kan doen.
Maar dan moet hij natuurlijk, als deze spier ontwikkeld is hem ook gebruiken tijdens de sex, je kan dmv deze spier ook je orgasme heviger maken.

M@TRIX 12-06-2002 13:32

gewoon stoppen denk ik...

Cryptic Winterstorm 12-06-2002 13:39

Als je ff volhoud met niet te ontladen, komt er na een tijd een complete sperma waterval! :D

MissBi@tch 12-06-2002 13:48

ff stoppen tijdens t neuken...

skyscraper 12-06-2002 18:00

met condoom neuken....

BlackMystery 12-06-2002 18:39

k
erm
als je hem zou zijn zou ik zeggen aan iets anders denken
maar denk niet echt dat jij dat leuk zou vinden

voor de rest heb ik gehoord van mensen dat veel aftrekken er voor zorgt dat je minder snel klaarkomt
maar of dit waar is? :)

~Dark Voice~ 12-06-2002 18:52

Citaat:

BlackMystery schreef:
k
erm

voor de rest heb ik gehoord van mensen dat veel aftrekken er voor zorgt dat je minder snel klaarkomt

Ik denk dat een jongen tijdens het trekken wel kan 'leren' om af te houden. Dus ik denk dat het inderdaad wel klopt. Niet door het trekken zelf, maar door het afhouden dat je dan oefent :)

CryptapiX 12-06-2002 19:14

raar..
kan je het niet eers proberen ?
want je schrijft hier alsof hij snel klaarkwam tijdens de sex
maar in andere topic post je dat je geen sex durft vanwege ander probleem :confused:

Mark 12-06-2002 20:27

Hij moet zich gewoon voordat hij met jou sex heeft nog ff aftrekken, dan issie al klaargekomen. Niet een paar minuten ervoor ofzo, want dan komt die antenne de komende minuten niet meer omhoog. Als ie het nou 's morgens doet en jullie hebben 's avonds sex, dan gaat het volgens mij wel goed.

Mark. :)

Built to last 16-06-2002 11:55

Citaat:

Oen schreef:
Vroeger toen de mens nog een staart had ging het allemaal veeel gemakkelijker,
mensen hebben nooit een staart gehad...

'I'he Prophet 16-06-2002 12:27

Citaat:

BlackMystery schreef:
k
erm

Ja, ik heb hier ervaring mee. Ik trek redelijk vaak af (hoe vaak staat nog wel ergens op het forum) en vaak met hetzelfde ritme, hierdoor is mn lul volgens mij gewend geraakt aan dat ritme. En seks is op een ander ritme, en daarbij heb ik dus een veel groter uithoudingsvermogen nu.

Oen 20-06-2002 15:51

Kan het zijn dat je in het begin (dat je pas bent begonnen met sex) vrij snel klaarkomt omdat het allemaal nog nieuw is, en dat je later wat langer kan doorgaan?

endymion 21-06-2002 18:16

moet je van tevoren ff veel trekken dan hoef je ook niet meer zo nodig.
als dat niet wil moet je even naar de sex shop en dan vragen naar een cock ring (ring voor om de eikel die het zaad ophoud.
met zo`n ring kan je makkelijk 3u volhoude

suc6

tortelduif 22-06-2002 02:57

Citaat:

niem schreef:
ok mijn vriend zit dus ook meet een probleem, eerst wilde hij het er nooit over hebben, maar na lang praten heeft hij het eindelijk gezegd..

hij komt veelste snel klaar, met enkele secondes is het gedaan en vervolgens blijft zijn ding voor enkele uren op non actief staan...

jah hierdoor is de sex natuurlijk razendsnel voorbij...

weet iemand iets hoe je dat ding kan trainen of hoe je het 'klaarkomen' kan vertragen?

- UIT EIGEN ERVARING , OEFENING BAARD KUNST DUS TRAINEN HELPT !!!
- EEN PENIS RING !!!
- SPECIALE ZALFJES ZOUDEN KUNNEN HELPEN !!!
- AAN WAT ANDERS DENKEN !!!
- NIET TEVEEL AANDACHT AAN HEM BESTEDEN MAAR HEM T WERK LATEN DOEN WANT HOE MINDER JIJ HEM OPWIND HOE LANGER T DUURD , BRON : KAMASUTRA !!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.