![]() |
Shipping rates naar Nederland
Ik heb wat geboden op ebay en het object meot worden verzonden uit de USA. Nu vraagt die gast hoeveel het kost om naar Nederland te verzenden. Dit heb ik bij wel meer auctions zien staan.
Weet iemand hier ook meer over? Ik dacht dat shipping rates internationaal allemaal hetzelfde waren. |
Kan hij niet gewoon naar een postkantoor gaan en het daar vragen? Dan weet hij (en jij) het precies... Beetje gek dat hij dat aan jóu vraagt, imo :| Als ik dingen verstuur, zoek ik ook zelf de verzendkosten op.. lijkt me nogal logisch...
|
Je kan het beste Fedex (www.fedex.com), UPS (www.ups.com) of DHL (www.dhl.com) gebruiken. Als je hen gebruikt is het binnen 2-3 werkdagen in Nederland zonder gedoe met de douane. En, je kan alles realtime volgen met hun tracking system. Als je het gewicht, de waarde en de afmetingen van het pakketje weet kan je zo uitrekenen op één van de bovenstaande sites hoeveel het precies gaat kosten. Als alternatief kan je USPS gebruiken, maar die zijn een stuk langzamer.
|
Citaat:
Dus geen gedoe met douane, dat is niet geheel waar. |
Citaat:
|
De kans dat je een naheffing krijgt is er ook niet altijd.
Bestel regelmatig onderdelen voor me auto uit amerika (meerdere malen per maand) en heb eerlijk gezegd nog nooit een naheffing gehad. En als je het krijgt pech gehad je moet er gewoon rekening meehouden. Als het dan duurder uitkomt dan dat je het in nederland zou kunnen krijgen moet je het natuurlijk niet bestellen. |
Klopt, ik heb et 1 keer gehad op 9 bestellingen ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |