![]() |
laatste aanwinsten?
aangezien niemand een nieuw topic opent.
ik heb caffe latte nieuw |
ik boodschappen en foto's
|
|
Citaat:
alleen ben ik hem kwijt, nog voordat ik maar 1 pagina had gelezen.:o |
Ik kom er net achter dat ik 7,60 euro rente per maand betaal. Deze maand dan, haha! Hoho!
|
vier platen met gothic meezingers. ik heb er zelfs een kiekje van gemaakt, maar dit is het fototopic natuurlijk niet HE. ik had bijna nog iets gekocht op het Waterlooplein maar er bleek een grote Duitse vlag op te staan en om nou meteen weer voor de neo-nazilook te gaan is ook weer zo wat ;) ;) ;) :) :) :)
|
bubblicious en cd's:
dido - life for rent foo fighters - one by one alanis morisette mtv unplugged streetlight manifesto - everything went numb eindhovendegekste :D |
gabriel rios-ghostboy
bruin met rooie sjaal ruitjesschrift collegeblok etui markers potloden sportbh :cool: salade van la place teh n3rd |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben vooral benieuwd naar choke. :cool: |
Citaat:
siouxsie - kaleidoscope :) the cure - boys don't cry :) the smiths - the queen is dead :) dolle boel :) |
schriften, agenda, potloden etc.
en een donkerroze panty |
zenuwen.
ja die had ik al natuurlijk, maar nu voel ik ze. |
Mijn loon hahaha
|
Een uber vette decepticons sweater
|
een stapel boeken voor minder dan 2 euro (waaronder animal farm, een biografie van van gogh, een boek van tolstoj, ..)
2 lp's een humo een snickers crack ofzo en de gewone is toch lekkerder werk |
Citaat:
waar? :o |
Gratis lowlands
eastpaktasje 2 eastpackshirtjes olijfgroenhempje met vliegen er op geweldige vakantie in france sloffen luckies |
Citaat:
|
- Uitslag van mn bodyolie :(
-Een sms-je van mijn verre verre vriendje, die pas over een paar dagen terugkomt. -Depresief snoepjes eten bui :o -wit truitje met knoopjes :) |
koffie
geld helaas niet veel :mad: |
ik had vandaag een koopzieke dag:
- roze kanten handschoentjes - rozebruinige wollige sjaal - mascara van rimmel die hermione ook heeft en die ik ook wilde - oogpotlood - bronzing powder - zwart shirtje - donkerblauw shirtje - lange oorbellen met blauwe steentjes - tandpasta + tandenborstel - brood - bitter lemon - 2 kaastengels |
-Tabak
-een fles Jenever -een gestreepte h & m pull -de Humo -cd van Michael Franti & Spearhead |
Ik heb nog een string van Pabo gekregen, het is een M, wat denken ze wel niet :)
|
Mps :)
|
haha :)
|
Ik heb ook fight club gekocht. En komijn, koriander en gedroogde chilipeper, nectarines en wierook.
|
oja en ik heb Christiane F. de film nieuw (y)
|
een roze mini ipod
een puddingbroodje |
zonnebloemen
|
hele hele lange oorbellen van de h&m met kleurenkraaltjes
|
Nieuwe haartjes :o
|
Citaat:
ik heb nieuw een kinki kapsel :confused: en gratiss koffie bij de kiosk |
een nieuw toetsenbord
|
Totaal zwarte Allstars.
|
Citaat:
- slechte zin en mijn maag doet vreemd, maar ik weet ook wel een beetje hoe dat komt |
schoolboeken
|
Citaat:
|
:d
|
ik heb net ondanks al mijn goede voornemens toch teveel gegeten en nog hagelslag ook :mad: :(
verder stoepkrijt, crystal clear appel/peer, sokken met lieveheersbeesten en een grijze hoodie |
Citaat:
neusspray een lekker vadsig roombroodje :) :) |
Ontbijt, roze donuts
|
een iets te hoge telefoonreking :(
maar ook tegemoetkoming <3 |
Studiefinanciering
|
heel veel diensten tijdens het wk honkbal (y)
|
|
nieuwe gat in mn onderlip met ring erin,hoe clichemo:(
|
-Honger
- :mad: -humeur :bloos: |
Citaat:
|
white musk luchtje
lingerie tandpasta |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |