![]() |
Kalfje
Er ist zojuist ein Kalf geboren
Er ist zojuist ein Kalf geboren Und er heiss Herman Nu ist es ein vrouwtje Aber ich noem ihm Herman Das Kalf hat vier poten und ein schone neus Aber es aller schönest finde ich, er ist sehr nerveus Dit gedicht is gemaakt ter ere van de geboorte van een kalf. Ik weet het, ik kan niet dichten, niet schrijven en niet rijmen, ook is mijn duits zeer schlamiel, maar toch wilde ik dit even melden, want mijn kalf is heel mobiel. |
hihi kalfjes
ontopic: poetisch vind ik deze niet echt sterk, maar ik vind hem toch wel lief, hij is grappig. Is dit een van je eerste dichtpogingen of? |
haha neehoor, ik ben helemaal geen dichter, ik heb eigenlijk wat tegen gedichten.
Maar goed, ik vond het wel eens even leuk. Vandaar dit rijmpje. |
waarom heb je eigenlijk Duits gekozen, is daar een speciale reden voor? :)
|
Het is schattig, grappig dat je dat Nederlands-Duits zoals veel jongeren voor de grap altijd bepraten gebruikt, tenminste in mijn vriendengroep zitten we elkaar vaak te bestoken met termen als 'das is aussichtlös' en ander vernederlands duits. Ok, af en toe dan, en ik doe daar natuurlijk niet aan mee! (;)).
Het is leuk om te lezen. |
Ik weet het, ik kan niet dichten, niet schrijven en niet rijmen,
ook is mijn duits zeer schlamiel, maar toch wilde ik dit even melden, want mijn kalf is heel mobiel. klinkt best leuk! |
Nou! Wat een leuke reacties! Dit had ik helemaal niet verwacht, haha!
Dichten ben ik niet toegelegd, zo dat heb ik ook weer gezegd. Tjuus. Dat duitse er tussen door komt overigens omdat de boer van wie de koeien zijn, een duitse naam heeft. Ik was dus in een "Duitse" bui! |
ik vind het geweldig
|
hahahaha... ;)
|
:D Je hebt humor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |