![]() |
[XTC] Waarom werkt het niet
Wat kunnen redenen zijn dat XTC niet werkt?
Eten? Slaap? Andere drugs? |
slechte xtc?
|
coke ervoor (n)
|
slechte pillen
grote gewenning er zijn veel factoren, maar ik heb er niet veel ervaring mee verder. |
vanwaar de vraag?
|
Citaat:
|
Slechte xtc... Ik geloof het niet, ze waren ook gebruikt door andere mensen op een ander feest (zelfde voorraad) en die schijnen er wel hard op zijn gegaan.
En vanwaar de vraag? Ik wil dat het de volgende keer wel goed komt (y) |
dan hou je over gewenning, combinatie met andere shit of noem maar een factor'tje of 30
|
gewenning lijkt me niet ;)
combinatie ook niet denk ik, omdat ik alleen 1 biertje had gehad die dag (die dagen ervoor wel flink naar de kanker, maar dat was dus 24 uur geleden). Ik weet het gewoon niet, maar ik ga denk ik toch maar voor te weinig werkzame stof, als het bij 4 man niet werkt. |
xtc
waarom werkt het nie ik heb ineens inspiratie voor een mooi gedicht maar verder kan ik je niet helpen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Simpelweg omdat het de eerste keer was? Kan dat ook een reden zijn?
Of misschien was je aan de dunne? Dat je 'm meteen weer hebt uitgepoept? :p |
De eerste keer is voor bijna iedereen juist de meest intense trip van hun leven
|
juh gewoon te weinig mdma....toooo bad!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit riekt wel naar een hoax imho |
Citaat:
|
Citaat:
of bedoel je gewoon dat sommige wel wat voelde en andere weer niet? misschien zaten er in 1 batch verschillende pillen. |
Citaat:
Ik ga er vanuit dat er toch gewoon te weinig mdma in zat en dat die andere groep misschien daarnaast nog ander spul had, want daar was ik niet bij. |
Citaat:
|
ja pillen testen is sowieso een goed iets
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder als je een paar jaartjes wacht ofzo kom je volgens mij wel weer op t zelfde niveau als je eerste keer. Mijn tweede (paar weken na mn eerste, die ook intens was) was trouwens t meest intens, voor zover me bijstaat. |
Citaat:
|
Ik heb nog een half over, waar kan ik dat laten testen dan in Amsterdam?
|
(y)
|
Meestal als de één het goed voelt dan de ander ook, maar pillen worden niet gemaakt met garantie jammer genoeg :)
We hadden het afgelopen weekend nog, Lowlands: allemaal (stuk of 10 man) dezelfde pillen en allemaal verschillende uitwerkingen, dan wel geen werking. maat A en vriendin klaagde over het feit dat ze helemaal niets voelde de, tweede dag niet helemaal 100%... 3e dag maar niets genomen maat B ging gigantisch aan de race, moest om het uur (niet overdreven) naar de WC rennen (alleen 's avonds gedurende gebruik dan). Was ontzettend vaag vooral (??), geen energie, stond alleen wazig te kijken en heeft weinig genoten omdat ie meer van de wc heeft gezien dan welke andere lowlander dan ook. Ik ben 2 avonden gewoon goed gegaan (niet te vaag en niet te hard), maar derde avond voelde ik in eerste instantie niets en daarna een uurtje heel licht en toen viel ik als een blok ik slaap (om 01.00u !!!!!) Maten C, D en E gingen gewoon lekker 3 avonden achter elkaar, beetje vaag en energie, veel gevoel.. geen probleem. Rest heeft niet gebruikt. Go figure, we hebben allemaal ongeveer zelfde gebruik (eens in de 6 a 8 weken, nu met de zomer iets meer), ongeveer zelfde leeftijd, geen afwijkende dingen gegeten, enz. Dat is drugs voor je ...???... |
Meestal als de één het goed voelt dan de ander ook, maar pillen worden niet gemaakt met garantie jammer genoeg :)
We hadden het afgelopen weekend nog, Lowlands: allemaal (stuk of 10 man) dezelfde pillen en allemaal verschillende uitwerkingen, dan wel geen werking. maat A en vriendin klaagde over het feit dat ze helemaal niets voelde de, tweede dag niet helemaal 100%... 3e dag maar niets genomen maat B ging gigantisch aan de race, moest om het uur (niet overdreven) naar de WC rennen (alleen 's avonds gedurende gebruik dan). Was ontzettend vaag vooral (??), geen energie, stond alleen wazig te kijken en heeft weinig genoten omdat ie meer van de wc heeft gezien dan welke andere lowlander dan ook. Ik ben 2 avonden gewoon goed gegaan (niet te vaag en niet te hard), maar derde avond voelde ik in eerste instantie niets en daarna een uurtje heel licht en toen viel ik als een blok ik slaap (om 01.00u !!!!!) Maten C, D en E gingen gewoon lekker 3 avonden achter elkaar, beetje vaag en energie, veel gevoel.. geen probleem. Rest heeft niet gebruikt. Go figure, we hebben allemaal ongeveer zelfde gebruik (eens in de 6 a 8 weken, nu met de zomer iets meer), ongeveer zelfde leeftijd, geen afwijkende dingen gegeten, enz. Dat is drugs voor je ...???... |
Moet je dr gewoon nog 6 nemen!
|
Citaat:
|
ok, testresultaat:
25 mg mdma. (ik had 1,5 op in 1,5 uur) oftewel: je moet er 3-4 nemen om flink te gaan, 60 mg is ongeveer gemiddeld om lekker te gaan, maar 'helaas' vertelde de man 'ligt de markt momenteel op zijn gat', oftewel: even testen en dan ben je erachter of je genoeg neemt (en niet teveel). (y) |
haha sick weinig ja..60 mg is ook nog wel btje aan de lage kant..
maarja toch relaxt dat je nu de oorzaak weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
juh soms is er gewoon een grote batch goede pillen die de ronde gaan. die blauwe mitsu's waren daar een voorbeeld van :)
|
volgens mij zijn ze nog steeds wel in de omloop, langer als normaal in ieder geval
|
ja idd..echt lang :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
hahahaha... ik was niet drie dagen constant leip, dat lijkt mij niets... Ik heb alleen die twee dagen gebruikt en dan alleen 's nachts... Meer moet je niet doen, want dan wordt het te wazig (althans bij mij). |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja.. maar dat is dan wel in een heeeeel weirdass situatie dus laten we daar maar niet vanuitgaan hmmkeej?
|
nouja, als je de dag ervoor ook mdma gebruikt hebt kan het goed zo zijn anders
|
Citaat:
Het zal misschien best dat als je er nog 6 slikt je vanzelf wel iets gaat voelen, maar of dat dan het gewenste gevoel is en of je daar goed aan doet? |
:eek: Ik ben niet eens aan de drugs en ben zomaar buitenwesten en hersens kapot. :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |