![]() |
Ik irriteer me dood aan mijn vriend maar wil hem niet kwijt!
Wat nu?! :confused:
|
vertel er eens wat meer over, je kan toch niet verwachten dat mensen op zo weinig informatie een serieus antwoord kunnen geven :confused:
|
Ik ben het met meneer hierboven eens, maar om het effe te proberen:
Als jij je ergens aan ergert bij je vriend moet je daar met hem over praten. Dan kan hij er misschien wat aan doen. Als jij je ergert en hij is zich van geen kwaad bewust, dan verandert er natuurlijk nooit wat.. PRATEN.. Lijkt me wel zo handig in een relatie.. |
Citaat:
kun je dit niet bij je huidige relatie, maak het dan uit. |
hm... geen mens is perfect. je kan wel meteen zorgen dat je wegkomt als je vriend niet perfect blijkt te zijn.. maar daar schiet je niks mee op, want je krijgt alleen maar oppervlakkige relaties, je leert niet ECHT iemand kennen, zeg maar..
ik weet niet precies, waar je je aan ergert, maar PROBEER het op te lossen, als je echt van hem houd, komen julie er wel uit! |
Citaat:
Ik her ken het trouwens wel. Ik erger me ook heel erg aan mijn vriend... Ik vertel het hem dan ook en we proberen er over te praten enzo. Mjah probleem bij hem is: hij belooft me al een jaar er aan te werken en er rekening mee te houden, maar nog steeds is er gewoon helemaal niets veranderd. Dat begint me ondertussen heel erg tegen te staan! :( |
Citaat:
Ik was namelijk niet gelukkig met de gang van zaken. Maar in jouw geval Gsus: praat erover en geef hem de kans om het te veranderen. En als er niets verandert, ga dan eens goed nadenken of je wel echt zoveel om hem geeft. Want als dat zo is, heb je toch veel minder problemen met zijn zwakke plekken. Niemand is perfect hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k erger me ook wel 'ns maar goed, niemand heeft alleen maar perfecte eigenschappen dus ook hij niet, en ik accepteer dat gewoon. hij zal zich ook wel 'ns aan mij ergeren. (we praten d'r eigenlijk nooit zo over)
|
Je bent verliefd op iemand als je alleen zijn goede kanten ziet, je houdt van iemand als je ook zijn slechte/minder goede kanten accepteert...
Daar houd ik het maar bij... |
Citaat:
|
Citaat:
Mjah... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |